tirsdag 27. november 2012

Hvit jul hos Hviit!

I går hadde søte Linda med nettbutikken Hviit invitert til bloggtreff i forbindelse med
åpningen av deres nye showroom. En hel gjeng interiørinteresserte damer
 storkoste seg i nydelige lokaler med  blant annet inspirasjon fra Live,
redaktør  i Elle Decoration og stylistduoen Kråkvik & O´razio,
shopping og koselig mingling. Rommene bugnet av lekre
ting, de fleste skal rett inn på årets ønskeliste
til jul - så da vet dere det ;-)



Flere av oss samles igjen på torsdag for
da er det NIB sitt førjulstreff på Maxbo. Jammen
godt det fortsatt er en stund igjen til jul, selv om de fleste gavene
er i boks og første pepperkakebaking er unnagjort. Jeg koser meg aller mest
i ukene før jul, når julaften nærmer seg gruer jeg meg bare til julen er over for i år :-(


10 kommentarer:

  1. Heldige du- det er jo drømme butikk nr 1 av alt.
    Oi så mange fine ting på bildene.
    Du er der du vet du, 10 i rekken denne mnd eller?
    Håper du koste deg kjempe masse, jeg skal faktisk på blogg kveld på Bruno's interiør den 6, så det skal bli festelig å dra visaen litt igjen.
    Jeg ligger jo her å gulper, jeg er sikker på at hadde jeg vært et dyr så hadde jeg vært skutt forlenge siden..hi hi.
    Lite tur i fjellet på meg også om dagen, men tenkte meg ut til Ryvarden fyr i morgen om formen er stignede.
    Nyt adventstiden søte gode du.
    klem fra karianne

    SvarSlett
  2. DU altså!!
    Bildene dine ble jo knallbra, selv med meget dårlig lys...
    Mine ble røde og gule som vanlig:(
    Du er PRO:)

    Var kjempekos og treffe fiiiine damer, og for en butikk, hæ?
    LOVE it:))

    Vi sees på torsdag - jihaaaa:)

    SvarSlett
  3. Ses på torsdag, snuppa!!

    SvarSlett
  4. Ser ut som om dere koste dere storveis.
    Gleder meg til å treffe deg på torsdag:-)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder du tok. Det var veldig hyggelig i går, men jeg hadde jo glemt å se hvordan du så ut så jeg traff dessverre ikke på deg. Det hadde jo vært veldig hyggelig. Håper vi ses en dag. jeg skal dessverre ikke på bloggtreffet på torsdag for det gikk meg rett og slett hus forbi.

    Klem kirsti

    SvarSlett
  6. Stilig!!!!!! ♥

    Vicky

    SvarSlett
  7. Anonym28/11/12

    Åhhh tenker det var mye fint der
    Stadig innom bloggen og nettbutikken deres
    Høres godt ut med nybakte pepperkaker

    SvarSlett
  8. Åååå så masse fint det var. Elsker dyremotiv, og den puten med hestene på vet jeg at min hestegale Madelen hadde ELSKET :)
    Er glad det er litt tid igjen til jul, er jo så masse som skal ordnes til den store julaften :))

    Fin uke tildeg
    KLem

    SvarSlett
  9. Sukk...der ser jeg gullputa jeg ønsker meg;o) Kjenner plutselig et savn av å være på bloggtreff, alltid så hyggelig å treffe andre bloggere....heldig du. Kos deg i adventstiden, er veldig spent på hvordan det blir å feire jul her i France kan du si...men faktisk har jeg fått litt julestemning allerede;o) Førjulsklem til deg fra meg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥