onsdag 28. mars 2012

Rapport fra paradis...

Veien fra Paradis og hjem var lang og jeg må innrømme at jeg har vært litt redusert etter at jeg kom hjem. En kombinasjon av lite søvn, aktive dager og mange inntrykk setter spor når man har rundet 40 - hi, hi ;-) Men, nå har jeg kommet meg og hverdagen er tilbake.






Etter 3 dager i Singapore vendte vi nesen mot Bali for noen herlig dager i solen. Dessverre ble det ikke helt som forventet. I januar-mars er det regntid på Bali og det slo selvfølgelig til tre av våre fire dager på Bali :-( Men, vi lot ikke det legge noen demper på ferien. Vi hadde herlige dager i luksusvillaen vår med god drikke, deilig mat, svømming og selvfølgelig - massasje, dessuten ble det også litt shopping :-) Men, siste dagen slo værgudene til og dagen ble strålende. Da gikk turen sporenstreks til stranden for soling og bading. Etter to timer i solen var bleke kropper godt grillet og hjemreisen stod for tur!




Leiligheten vi bodde i var av en annen verden. Badet var halveis inne, halveis ute, vi hadde eget svømmebasseng, boblebad og en service jeg ALDRI har opplevd maken til. Massasjen kostet mellom 40 og 100 kroner og var helt fantastisk. Men, Bali er et fattig land og det merker man. Dessverre opplevde ikke vi den idyllen mange forbinder med Bali, nemlig milelange sandstrender og strålende sol, så jeg må nok tilbake om ikke så altfor lenge og ta igjen det tapte ;-)

Før jeg dro avgårde på ferie vant jeg enda flere giveaways og jeg var og hentet flere av de supre premiene. Dette skal jeg vise senere i uken. Så skal dere få full rapport fra Singapore som var en helt fantastisk by. Skal du på ferie og ønsker både å shoppe, sole deg, spise herlig mat og se spennende arkitektur er dette byen for deg!

På fredag trekker jeg tre heldige vinnere i giveawayen fra Holmegaard og Rosendahl. Du kan melde deg på giveawayen HER. På søndag stikker to heldige vinnere avgårde med den nyeste boken fra The Hummingbird bakery, den giveawayen kan du melde deg på HER.

Klem



9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, så så deilig ut!
    Må nyte det man kan når man har ferie, så da får regn være regn!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott ferie!!
    Skjønner godt at du trenger noen dager på å komme deg igjen:)

    Litt trst med regnvær selvføgelig, men ferie er jo ferie uansett:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så fantastiske bilder fra Ferien,ser du har levd i sus og dus:))
    Det blir noe overgang og komme hjem igjen og jetlag ble det vel også..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  4. Høres ut som en fantastisk ferie!!
    Så mange herlige bilder ♥
    God mat, massage, herlig service og lange strender - wow, høres virkelig ut som du har vært på luxusferie ja:)
    Denne turen lever du nok lenge på vil jeg tro:)

    Ha en fin fin dag, og sleng deg med på gavedrysset mitt når du gidder:)

    SvarSlett
  5. For en drøm av en ferie:)
    Drømmereisemålet mitt, så veldig moro å
    se nydelige bilder og lese at det var så
    flott som jeg tror det er:)
    Fantastisk der dere bodde da:)

    Godt å ha deg tilbake igjen da;)

    Nå er d snart påske! Jippi!;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  6. ser jo ganske fantastisk ut da! og den elefanten, så skjønn!

    må være herlig og oppleve noe helt annet enn man er vant til...
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Hei!
    Bildene du viser ser jo bare helt fantastiske ut!!!
    Tenk at du har vært så langt borte, kan tenke det tar lang til å stille seg inn tidsmessig igjen:)
    Det var godt dere fikk noen fine dager med sol også:)

    SvarSlett
  8. Har du sett på maken, fortryllende flott.

    Kan tenke meg dere har samlet opp mange fine minner der.
    Godt å ha deg tilbake igjen da, så nå kan du nyte påsken sammen med familien.
    Kjekt at du liker krusene dine.
    Godt å vite at det er helg og at ferien står for tut kjenner jeg, her skal huset vaskes og innkjøpene står i kø, fullt hus i morgen ( jeg og mannen mmin har bursdag i påsken) så det er vel bare til å sette i gang.
    Ha en fiiiiiiiin dag du også.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  9. Vet du! Det ser ut som vi har bodd på samme sted! Og hvis det er tilfelle, så skjønner jeg at du har hatt tidenes opplevelse! For det hadde nemlig jeg ;)

    Herlig lørdag til deg og dine!
    Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

    Takk for gode og varme ord inne hos meg!
    DU er underbar!
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥