søndag 11. mars 2012

Giveaway del II...


Da kjører jeg i gang andre del av giveawayen i samarbeid med Holmegaard og Rosendahl. Premien vinner nr. 2 kan vinne er et kjempestilig sett med drikkeglass, skåler og kanne fra Rosendahl. Serien heter "Outdoor" og kommer i herlige vårlige farger. Du kan vinne serien ved å melde deg på min giveaway HER. Du kan lese mer om denne serien eller de andre flotte produktene deres på Rosendahl sine nettsider.
Den siste premien er en nydelig termokanne som også er sponset av Rosendahl. Kannen i isblå passer nydelig sammen med Outdoor-serien. Ønsker du en litt røffere look kan du velge fargen smoke. Dette er tredje premie i giveawayen min som du melder deg på HER, her kan du også lese reglene for giveawayen.

I dag har det vært en NYDELIG dag på Østlandet. Vi har vært ute og kost oss masse og jeg har fått meg en løpetur i finværet. Ingenting er som en herlig vårdag i strålende solskinn :-)

Ønsker alle en fortsatt herlig søndag!


8 kommentarer:

  1. For noen flotte premier...dette vil jo jeg være med på!!

    SvarSlett
  2. For en herlig dag du har hatt! Også løpetur også?! Flinka :)

    Fineste søndagen ønskes deg og dine!
    Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig at du er med på min giveaway!:) og så fine giveaways du har selv. Blir med jeg også;) ha en fin uke :)

    SvarSlett
  4. Anonym9/4/22

    Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
    plain white tees in bulk
    women's plain t shirts in bulk

    SvarSlett
  5. browse around this site dolabuy.ru about his Balenciaga Dolabuy look at this web-site Dolabuy Gucci

    SvarSlett
  6. z9p65k4m32 n9h08d2h96 h2m05x7t07 t0m63t9g66 z2h53j3m95 z4x31q2k57

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥