torsdag 11. august 2011

Zara Home in the house...










Selv om det ble mye soling og bading på turen til Spania, fikk vi også lurt inn litt shopping. Janicke, som var MEGET godt kjent i ett av de store shoppingsentrene i Alicante, fikk lurt meg med inn på Zara Home. Jeg shoppet ikke mye, men falt pladask for dette nydelige brettet. Det er laget i plexiglass og jeg synes det passer perfekt til mine Lisbeth Dahl lysestaker, vaser og krukker.



Brettet passer like fint som pyntebrett som til bæring av flasker  med kald limonade og deilige cupcakes. Jeg fikk også kjøpt meg en fin "dusk" til å henge på skapdøren på skjenken. Jeg har aldri vært noen stor fan av disse duskene, men denne syntes jeg var både dekorativ og spesiell.

Dessverre finnes ikke Zara Home i Norge, men de har en nettbutikk med masse nydelige ting til alle rom i huset. Her er et lite utvalg av det jeg kunne tenke meg å hatt i hus til høsten.

I dag skinner SOLEN så da er det bare å NYTE!


 

7 kommentarer:

  1. Hei;))
    Så lekkert det brettet var ♥
    Og herlig pyntet!!

    I dag skinner solen ja, men kjenner i luften at det ikke akkurat er sommer... ganske surt når solen går bak en sky;)) Men vi skal ikke klage, sol er sol, hihi...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt deg! Ekstra gøy med shopping i utlandet, gøy å finne ting som ikke er like lett tilgjengelig her i Norge :)

    SvarSlett
  3. Hei på dei!!

    For et flott fat!! Fint sammen med det andre :o) Masse flott på det nederste bildet å!! Her har det vært litt kjøpe stopp en stund, men i dag måtte jeg bare kjøpe et par planter og potter til å ha inne...merker at sommeren er på hell....

    Vi snakke en dag til uka;o)

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Såå lekkert! Synes det er synd at Zara home finnes i Norge(men sikkert lurt for lommeboka ;-)!

    Takk for koselig hilsen hos meg :-) Ja de GG koppene er suuuperfine! Jeg sa også at jeg ikke skulle ha mere nå, men da jeg fikk se dem ble jeg helt forelsket! også gikk det som det måtte gå :-/

    Ønsker deg en fin søndag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. a2d70a3m82 a7y34d1c94 s4h52j1k32 d9o41z0f83 g3c53g5z54 a6s70z5k94

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥