onsdag 3. august 2011

Skogtur og blåbærmuffins...























Ferieuke hjemme er veldig koselig, men noe må man finne på. Mens eldstemann var på besøk hos venner, dro Lukas, naboens hund Sala og jeg på skogtur for å plukke blåbær til blåbærmuffins. 



















Minstemann er veldig ivrig etter å hjelpe meg på kjøkkenet. Etter å ha målt opp riktig mengde av ingrediensene laget han muffinsene selv kun med bittelitt hjelp. Det er ikke rart gutten var stolt da disse skjønnhetene kom ut av ovnen :-)




















Og jeg kan fortelle at sammen med en deilig ismocca og mitt nyeste blad
"Hagen for alle" smakte muffinsene HERLIG ♥

9 kommentarer:

  1. Så flink gutt du har, ikke rart han var stolt! :) Mmm, nå fikk jeg lyst å lage blåbærmuffins, de så virkelig gode ut :) Ha en fin onsdagskveld, klemklem

    SvarSlett
  2. Du viser så fine bilder!
    Blåbærmuffinsan så deilige ut!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så kjekt å få "være med" på blåbærturen og se den flinke kokken i arbeid:) Kos deg videre med deilige blåbærmuffins og blad, klem fra meg som også nyter varmen:)

    SvarSlett
  4. Flinke gutt du har :-) Og muffinsene såg kjempegode ut. Kunne tenkt meg ein tur i skogen og plukka blåbær eg også, men blir nok ikkje det på meg i år... Men har heldigvis litt att i frysen etter forrige sesong :-) Så kanskje det kan bli blåbærmuffins på meg likevel... :-D
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Så deilig med skogstur og blåbærmuffins da ♥
    De så jammen meg gode ut!
    Flink han er gutten din;))

    Klem line

    SvarSlett
  6. Ser jo kjempekoselig ut!! Mumset litt oppi skogen bak oss i går jeg og!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Artig at du har plukket muffins i dag ;-) selv har jeg vært på stranden i alicante, badet og kost meg :-)
    Jeg ønsker deg en suuuuuuper morgendag!
    Måtte solen skinne hvor du er :-)))) hi hi hi

    Klem fra janicke

    SvarSlett
  8. Anonym5/8/11

    Nam de blåbær muffinsene så gode ut.
    Så flink sønn du har
    Dere er så flinke til å finne på ting, så tenker dere har hatt en deilig ferie, selvom været ikke har vært helt topp..

    Ja nå er det siste ferie dag her også, kan vel ikke akkurrat si jeg gleder meg noe veldig til å komme igang igjen på jobb,er sååå deilig med ferie
    Her er det skikkelig regnvær idag, og endelig tid for ei blogg runde.
    Ønsker deg en herlig dag:-)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. det er så godt å se bildene dine og lese innleggende dine. Jeg får en god følelse når jeg er med på reisen din igjennom bildene. Bærplukkingen, stemningen, kosen og nydeligheten. Så utrolig vakkert! Ønsker deg og dine en riktig god helg! Klem fra Marthe

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥