fredag 4. juni 2010

Her er mitt bidrag til NIBs juniutfordring!



Jeg er egentlig ikke så god på stilleben, men jeg synes skjenken vår på kjøkkenet er blitt såpass fin at den kan tåle å bli vist (nok en gang)...


Stillebenet er en salig blanding av innkjøp fra Noll54, loppefunn, Lyst og Princess...

 



















Sjenken er nok hakket mer "stylet" enn den pleier å være :-)


I morgen skal hele familien (minus eldstemann som er på hyttetur) inn til Oslo og være med på musikkens dag :-)

Ha en deilig, varm og solfylt helg!



8 kommentarer:

  1. Hei på deg♥
    Så fint det var, likte liftgardinen spesielt godt!

    Ha en fin Lørdag,
    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Flotte stilleben Anett!! Kos dere i Oslo;)

    SvarSlett
  3. God Morgen:)
    Nydelig stilleben! Herlige farger og god stemning...
    Liker så godt den liftgardinen jeg ♥

    Ha en flott dag i Oslo!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Klart den kan vises!! Og den gardinen topper det hele!!
    Ha en fin bytur, vi holder oss i Drøbak..:-)
    klem

    SvarSlett
  5. Koslige bilder :) Lykke til i konkurransen!

    Godklem og godhelg!

    SvarSlett
  6. Nydelig stilleben, så delikat og lekkert! vakker gardin også..

    Et flott bidrag! Lykke til :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Koselig stillebilde ☺ Likte gardinen din innmari godt, den var nydelig ♥
    Lykke til!
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  8. Flott stilleben her også. Lurer på hvor mange som er med i denne konkurransen - det er i allefall MANGE! Likte den liftgardinene din veldig godt. Kos deg med kvelden videre =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥