mandag 22. juli 2013

Vakre Sørlandet ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dette har vært en sommer med stor S! Ikke nok med at vi hadde to fantastiske uker 
i Frankrike, men vi har også fått med oss en herlig uke på Sørlandet. Jeg har 
vært så heldig å få låne hytta til min gamle jobb, og gjett om vi koste 
oss. Vi har fisket krabber, solt oss, badet, vært på båttur (med 
litt mindre hell) og bare nytt hvert sekund av dette flotte 
stedet. Hytta ligger på Gjeving med prima utsikt 
til Lyngør fyr og havet. Med en mann på 
deler av turen, en bestemor på resten 
av turen, en mor og tre gutter (en 
lånt og to faste) ble turen 
helmaks. Har du ikke 
vært her bør det 
stå HØYT opp 
på ønske-
listen
din


5 kommentarer:

  1. Flotte, stemningsfylte bilder! Ser virkelig ut som om dere har hatt en fin uk!

    Fortsatt fin sommer

    SvarSlett
  2. Anonym22/7/13

    Så nydelige sommerfylte bilder,såg utrulig vakkert ut der og,kan tenke meg dere har storkost dere på tur❤
    Her har vi heldigvis fått litt sol og sommer igjen,så utrulig deiligt❤

    Nyt forsatt sommeren!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Men i alle....oppdaget at jeg ikke lå som følger hos deg... Fikset nå!! Helt nydelige feriebilder du viser, fine gutter du har!! God reklame med feriebildene dine!!
    Klem og kos dere videre♥

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder. Så ut som en herlig sørlandsferie.

    Ønsker deg en fin mandag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥