onsdag 10. juli 2013

Rendevouz i Cannes ♥

Når man besøker Provence er det uttallige muligheter å velge mellom
dersom du ønsker å oppleve litt. Vi har vært mange steder i
Provence, men vi har enda ikke fått besøkt Cannes.
Selv om filmfestivalen dessverre allerede hadde
vært var det masse liv og røre i byen. Nå
skal det sies at butikkene ikke er noe
for turister med feriebudsjett,
men litt vindusshopping
er aldri feil :-)


Her hjemme fortsetter feriedagene med strålende sol og koselige gjøremål
som møte med venninner, date med mannen og om ikke så
lenge hyttetur til sørlandet. Man kan fort bli litt
for godt vant til ferie ;-)


4 kommentarer:

  1. Flotte feriebilder Nettamor:)
    Så fint at dere kooooser dere ♥
    Her er vi hjemme og nyter nydelig sommervær, før vi skal en uke til Gøteborg og fotballturnering:)

    Ha fortsatt fine dager, håpoer vi fpr en anledning for et treff igjen snart:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du deler med oss !!
    Og så kule gutter du har :)))
    Deilig å ha fint vær hjemme når en kommer fra ferie.
    Vi har nesten bare hatt drittvær etter en herlig Kroatiatur, men sol de siste dagene :)))
    I går bestilte vi oss Londontur sammen med yngste sønn og samboer.
    Har aldri vært "over dammen" så jeg gleder meg masse !!

    Fortsatt fin sommer til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Jippiyej, du er en av vinnerne inne hos meg:))
    Gratulerer med fin premie fra Ruth & Rudolf!!

    Send meg din mailadresse til line@frue.no, så setter jeg deg i kontakt med de:)

    Ha en fortsatt fin ferie:))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en supersøt hilsen hos meg :D
    Fantastiske bilder du deler, reiser gjerne til Frankrike igjen vet jeg...
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin ferie!!!

    Sommerklem Karianne

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥