onsdag 31. juli 2013

Tøffere enn toget...


 
 Med barn i familien må man ofte gjøre ting man kanskje ikke har så lyst til. 
Denne turen var en av disse tingene. Jeg er ikke veldig glad i vann, stor 
fart eller å ta store sjanser, og her hadde jeg alle tre elementene 
samtidig. I tillegg var minstemann med, noe jeg absolutt 
ikke ville. Men, det viste seg å bli en helt fantastisk 
tur, ikke helt ufarlig, men såpass trygt at alle 
ble værende i båten når de ønsket det.
 Jeg må skryte av "Sjoa rafting" for 
trygt, proft og fantastisk opplegg! 
Liker dere fart og spenning 
bør dette prøves, selv 
ei pyse som meg 
ELSKET
det!



Foto: Sjoa rafting
 

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder og tøff familie :)

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder...men om jeg hadde tørt ? Neppe :)

    SvarSlett
  3. Steike...., DET hadde jeg aldri turt! du imponerer!!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  4. Anonym31/7/13

    Wow det hadde nok eg aldri turd,tøffe dere er!!!

    SvarSlett
  5. Hei tøffa;)
    Som guttemamma med tildels veldig aktiv familie har jeg tatt en del utfordringer;)
    Men rafting i sjoa den sto jeg over;)

    Tøffa;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥