onsdag 21. september 2011

Høstinspirasjon...






Her i heimen har høstforkjølelsen kommet over oss og vi går alle sammen og snufser og harker. Jeg har ligget på sofaen i to dager sammen med en pjusk minstemann. Men, selv om mesteparten av tiden ble tilbrakt på sofaen måtte jeg gjøre NOE, så da fikk jeg endelig litt høstfarger på kjøkkenet. Nå har skjenken og vinduskarmen fått høstpreg med masse lys og herlige naturfarger.

Lykken var også stor da høstkatalogen fra Bohus dumpet ned i postkassen i går, og jammen har de mye lekkert! Dette er bare noen av tingene jeg ønsker meg i høst...


Kanskje noen av tingene kommer i hus når Bohus arrangerer "Damenes aften" neste uke. Hos oss er det Halvor Bakke som er foredragsholder. Jeg synes hans nye "Signature collection" for Bohus er kjempelekker og jeg gleder meg til å høre på han. Da er det bare å gjøre seg klar for en kveld med foredrag, interiørtips, shopping, mat og hyggelig samvær med andre interiørinteresserte.

Ønsker alle en varm og koselig onsdagskveld!

11 kommentarer:

  1. Nydelige høstbilder, kongler og lyng var ingen dum ide...

    Ha fin dag og god bedring til alle i huset!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte høstbilder, god inspirasjon!!
    Ha en fin høstdag - og god bedring :) Klem

    SvarSlett
  3. så fint det var med mandler til pynt!:)
    god stemning med de bildene her... her bare øser det ned hver eneste dag.. ikke noe høstlig kos i det hele tatt!

    ha en fin kveld!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Herlig høststemning Anett!! Flott det blir hos dere!! Tok en titt i Bohus inspirasjonsbladet jeg å, og du så masse fint!!

    God bedring til dere alle sammen!!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Koselig høstinspirasjon, Anett!!
    Ha en fin kveld!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Nydelig høstpyntet! Elsker høsten, men føler meg litt snytt for sommer først ;)

    Nå er det bare å nyte mørke kvelder, mengder av lys og peiskos!

    Skikkelig fint med skinnfeller og rustikke lys!

    Tusen takk for gode ord ang firmaoppstart!
    Gleder med og i morgen skal det vaskes og stashes og gjøre "mitt"

    Nattaklem fra tove

    SvarSlett
  7. Anonym22/9/11

    For noen lekre høstbilder!! Vakkert :)

    SvarSlett
  8. Hei takk for hyggelig hilsen hos meg....alltid hyggelig å høre fra deg. Så flink du er til å skape skikkelig høststemning i heimen....flotte bilder. Ønsker deg fortsatt en fin høst! Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Må bare si at når vi var på Glansdagen i Oslo, fikk jeg høre Lisbet Larsen for første gang:) Herreguuuud for en dame:):) hahahah...finnes ikke ord;);)

    Nydelige høstbilder vennen:) Fint å pynte med kongler nå:)

    Kos deg masse i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Herlige høstbilder, synes det er så stilig med pynt fra naturen.
    Kikket innom bohus siden for å melde meg på damenes aften, men det var desverre fullt allerde. Det blir kanskje noe til våren igjen?
    Ønsker deg en fin helg, og god bedring til dere alle.
    Klem T

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥