onsdag 28. september 2011

Damenes aften...


I går var det igjen duket for Damenes aften hos Bohus på Vinterbro. Det ble arrangert for første gang her i fjor og var veldig koselig, så i år dro den samme gjengen nedover til rød løper, levende lys, foredrag, shopping og deilig servering. Her var det Halvor Bakke som holdt foredrag i år, en utrolig morsom og inspirerende kar som har laget en nydelig kolleksjon for Bohus - Signature Collection.




Vi koste oss ordentlig og fikk både shoppet, pratet og gikk hjem både inspirerte og med litt mindre penger i lommeboken :-) Det var kun en ting jeg savnet i år, nemlig GOODIEBAGS! Jeg simpelten ELSKER goodiebags. Men, vi fikk med oss flere flotte interiørblader så vi gikk ikke tomhendte hjem. Hadde også vært fint med noen ekstra gode tilbud, i tillegg til de 20% vi fikk. Men, alt i alt en kjempekoselig aften jeg garantert er med på til neste år også!






















Noen av tingene som ble med hjem var de herlige barklysene som jeg har ønsket meg. Det store lyset ble plassert på fatet i stua og det andre fikk sin plass i gangen sammen med en søt kvistlykt. I tillegg skal jeg ned og plukke med meg noen ting i dag også :-)

Siden det er min fridag i dag går turen til Sande. Som jeg har nevnt nærmer det seg et aldri så lite jubileum på bloggen og den nydelige butikken Fru Stenbrenden & meg har vært så snill å bidra med noen ting som jeg skal hente i dag. Butikken drives av min barndomsvenninne Eva og søte Line. Er dere i nærheten av Sande noen gang så MÅ dere ta en tur innom denne unike butikken, dere vil ikke angre!

Ønsker alle en nydelig høstdag! 





11 kommentarer:

  1. Så fine ting du har kjøpt deg. Det hørtes ut som en koselig kveld! H.Bakke er jo veldig flink og jeg liker stilen hans!
    Kos deg på din fidag! Jeg skal jobbe i kveld og så er det helg!!!

    klem Bodil

    SvarSlett
  2. Anonym28/9/11

    Så gøy da :) Skikkelig fine ting du har kjøpt deg!! :) Ha en fin dag :) Klem

    SvarSlett
  3. Ååå, herlig kveld!! Masse flott lys du "fikk" med deg hjem! MÅ ha noen slike jeg å...passer supert til høstens tema på lysfronten ;o)

    Kos deg i Sande!!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. Så gøy!
    Jeg fikk ikke med meg dette i år heller jeg...
    Neste år skal jeg altså - og da håper jeg og de har goodiebags, hihi;))

    Jeg elsker de barkelysene, tror jammen meg jeg må skaffe meg noen slike, har blitt helt hektet på naturen inn jeg altså ♥ Var de dyre?

    Flotte bilder hos deg som vanlig;)
    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så koselig. Fine ting du har kjøpt med deg. Flotte bilder hos deg!
    Ønsker deg en riktig glad dag ;)

    SvarSlett
  6. Høres ut som en fin kveld - alt i alt. :) Hi, hi, ja disse goodiebagsene blir man lett avhengig av. ;)

    Teller på knappene om jeg har tid til å dra i morgen. Jeg har satt meg opp i Moss, men nå er det mulig jeg ikke får dratt. Det var dette med tiden da...

    Ha en fin kveld!


    AW

    SvarSlett
  7. Det var noen nydelige barklys...
    Sånne ønsker jeg meg også:)
    HØrtes moro ut med damenes aften og Halvor Bakke er jo slett ikke dum.

    Ha en fin kveld.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  8. så kjekt det må ha vært på damenes aften:)
    halvor bakke var jo her på interiørmessen i helgen også, så jeg fikk med meg kolleksjonen hans! Masse fint, men dog dyrt da...

    ønsker deg en herlig kveld!
    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Så moro å se bilder:)
    har meldt meg på damenes aften jeg også, og gleder meg masse til å dra sammen med gode venninner:)
    Er ingen fan av Halvor Bakke etter det han sa på God Morgen Norge;)

    Fine ting du har kjøpt, de lyktene er så søte:)

    Kos deg i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Så fine lys!

    Vi skal på Damenes Aften neste uke, med fru Larsen, igjen. Håper Bakke kan komme hit neste år... ;)

    SvarSlett
  11. Da var jeg der på Damenes Aften samtidig med deg! :) Synes Halvor Bakke var morsom, deilig tapas, men kunne også tenkt meg goodiebags som venninnen min fortalte meg om fra i fjor ;) Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥