tirsdag 11. februar 2014

Ny duft i heimen...

Jeg var så heldig å treffe flotte Leonora på gave- og interiørmessa 
for litt siden, Leonora er den norske importøren av Joik. Jeg 
skal innrømme at dette var mitt første møte med disse
fantastiske produktene og jeg ble frelst. Joik har 
alt fra kremer og oljer til duftlys og lukte-
poser. Du kan følge Joik Norge på
Facebook. Det er ikke så lett
å få tak i produktene på
Østlandet enda, men
se opp - du finner
Joik snart i en
butikk nær
deg


 Jeg var så heldig å få med meg et duftlys hjem for å
prøve, og jammen lukter det himmelsk. Jeg
fikk også med en skjønn duftpose som 
får lov til å ligge å spre deilig duft 
på alle skjerfene mine. Det
er mange duftlys på
markedet, men 
dette er av 
de bedre
kan jeg
love






10 kommentarer:

  1. Jammen var vi heldige :)

    Jeg savner deg jeg! Savner å le med deg, men nå sees vi snart til helga :) Jeg gleder meg!
    håper alt er bra med deg.

    Hils sønnen din og si at han gjorde meg syk i tre dager *ler* er i farta igjen nå altså :)
    klem

    SvarSlett
  2. Spennende ed nyheter:)
    Og duftlys kan jeg ikke få nok av!!
    Har ikke luktet på disse, men det skal jeg nok få til snart, hehe:))

    Fine bilder!

    SvarSlett
  3. Love it!
    Heldigvis for meg finns disse på Santai.no som har showroom i Fredrikstad!
    Helt fantastiske!!))
    Ønsker deg en fin torsdag !

    SvarSlett
  4. Må le av alle kommentarene dine inne hos meg. Pratesjuk?! dæver!

    klem

    SvarSlett
  5. Herlig. Deilig med gode velværeprodukter!

    Tokyo og Japan er et av våre favorittreisemål og jeg tror det er helt erfekt med unger. det er så lett å reise der, så mye å se både for liten og stor og man får både storby, kultur og strand i ett :) Absolutt å anbefale!

    SvarSlett
  6. Mmmmm ser veldig fresht ut!:)
    Skal anbefale de til venninna mi som er avhengig av
    duftlys;)

    Ønsker deg en super uke søta!!

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Jeg har bare hørt om disse produktene, skulle så gjerne prøvd de ut ;)

    Klem fra meg, C.

    SvarSlett
  8. Anonym26/8/14

    I really like your blog.. very noce colors & theme.
    Did you design this website yourself or did you hire someone to ddo it for you?
    Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where
    u ggot ths from. cheers

    Feel free to visit my webpage - Bing ()

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥