lørdag 31. august 2013

Jeg er klar!!!




 Når høsten i morgen gjør sitt inntog er jeg forberedt. 
Knallfarger og sommerstæsj er byttet ut med 
sorte og hvite detaljer. De avlange putene er 
kjøpt på Jysk i fjor (og er lånt avsønnen), 
ekornputa ble kjøpt på Kremmer-
huset og halvmåneputen er 
kjøpt hos Ellos. Nå venter 
jeg bare på bestillingen
 fra H&M Home, mer 
sort/hvitt og
kobber



 Den kule bulldogen kjøpe jeg hos Alle Tiders Hjem i
Ås da vi var på bloggtreff der, og den er bare så
kul. Lysestaken fra Kremmerhuset er jeg 
nok ikke alene om å ha, men den er 
bare så utrolig lekker, både med 
og uten tente lys. Nå kan 
høsten komme med 
mørkere kvelder, 
lekre farger 
og deilig 
kos



13 kommentarer:

  1. Kjempefint hos deg i dag. Bulldoggen er kul ja.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Jeg er også klar for høst nå! Kjempefint hos deg. Det ble lysestaken i gull hos meg!:) håper du får en fin septemberdag! Klem June

    SvarSlett
  3. Begynner å bli klar for høst nå ja. Ikke hatt helt gnisten til å bytte ut alt enda, men er ikke så mange fargene er inne nå. Satser på litt lys lilla og lyng (heldige meg kan plukke lyng i hagen).
    Venter på at mannen skal flytte inn, min fars siste møbler skal ut ol. Så ikke helt inspirert for å ordne enda, vet at ting må flyttes og ordens om ikke så lenge. Men kjenner så absolutt lysten komme når jeg leser alle de høstklare bloggene ;)

    Ha en fin søndag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Anonym1/9/13

    Så masse fint hos deg,nydelige puter og ting du omgir deg med:))
    Kjenner faktisk at eg ser fram til høsten no eg,det gjelder å sjå det positive i kvar årstid:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Fine detaljer:) god høst, hilsen Katrine.

    SvarSlett
  6. Flotte detaljer:))
    Jeg er veldig klar jeg og, og i morgen går de siste pasteller:))
    Herlig med HØST ♥

    SvarSlett
  7. Så fiint! Du er så flink til å variere, hos oss er det sort/ hvitt/ grått året rundt *ler*

    Det går strålende i dag i Stockholm! YOU KICK ASS!

    klem

    SvarSlett
  8. Så klar her også, nydelig tid med fyr i peis og stearinlys- selv om vi har hatt 23 grader og strålende sol i dag! Fine bilder av fine ting, flink du er :))

    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Heia!

    Guri så lekkert! ELSKER hunden. Du har allerede sikret deg den uberkule lysestaken ja...
    Har ikke rekt det jeg! Må ha!

    Regner med det gikk superdupert i Stockholm! Flinkis!

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Elsk til lysestaken, kjempestilig på bordet ditt!! Men du, spiller ikke gutta dine fotball da?? For jeg er vel egentlig ikke fotballinteressert i utgangspunktet jeg heller, men når guttene spiller...får du ikke mer engasjert tilskuer enn meg:-)Og landskamp er jo gøy, særlig med treretters og egen losje..hi hi
    KLemmer♥

    SvarSlett
  11. Hei hei!

    Så fint du har det på stua Anett!!! Kan tilbringe høstkveldene der:) Så stilig interiør!!!

    Gleder meg til å se dere alle igjen!!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  12. Herlig. Jeg elsker svart/hvitt og kobber! Ønsker meg veldig lysestaken til by Lassen, men jeg tror nok ikke det blir med det første.

    Kjempehyggelig at vi ses på tirsdag. Gleder meg.

    Klem

    SvarSlett
  13. Finfine bilder! Jeg digget nærbildet av bulldogen, den var utrolig tøff. :) LilleLeo - Drømmen om badekar

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥