onsdag 5. juni 2013

Haugakos del 1...


Foto: Maia Hoang
Foto: Maia Hoang

Da er tidenes bloggtreff i Haugesund over, og jeg har fått bearbeidet alle inntrykk.
Kort oppsummert var treffet fantastisk! Værgudene lot være å sende oss regn,
maten var deilig, damene var blide og vertinnene var fantastiske. Lotta
 og jeg (eller Trude og Trude som vi kalte oss) var innleide sjauere,
men vi var så heldige at vi også fikk delta på festen (vi fikk
til og med verdens flotteste goodiebag - hi, hi). Uansett
er det er vel ingen steder (eller damer) jeg heller
ville sjauet for enn akkurat her! Jeg tror
ingen la merke til at gradestokken
viste knappe 11 garder og vi
hadde nordavind fra alle
kanter - hi, hi ;-)

♥ 


I tillegg til sosialt samvær med latter og skravling, fikk vi også faglig påfyll. Amundsen Spesial
hadde inspireredne foredrag om sine produkter, Cathrine fra Bryllupsbyrået
fortale om bryllup på slott og med hvit hest, Hedda fra Crush Consept
 fortalte om sin fantastiske butikk og Kristine Vikse ga oss et
innblikk i hennes designverden. Ikke nok med at vi hadde
en herlig kveld med flotte damer og faglig påfyll,
men når alle dro fikk de med seg en helt
fantastisk goodiebag (men, den
kommer i eget innlegg) :-)
Kort oppsummert - en
fabelaktig
aften!


Takk til Karianne og Maia for et fantastisk bloggtreff ;-)
 

15 kommentarer:

  1. Hello, I accidentally discovered your blog and have been fascinated, I love the beautiful things you show us.
    Congratulations for your work!
    Best regards,
    amine
    I invite you to visit my blog with Moroccan inspiration http://dar-amina.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  2. Takk for en super kveld Anett! Det var et fantastisk treff, som overgikk det meste jeg har vært med av bloggtreff:) En absolutt favoritt med treffet var jo å få treffe deg! Så koselig:) Du er jo bare litt lav, men ellers akkurat slik jeg hadde tenkt, og litt mer:)
    Håper vi ikke sees om så alt for lenge igjen:)
    Klem ellemell

    SvarSlett
  3. sukk... nå begynner jeg og grine om jeg leser mer fra denne helt PERFEKTE turen deres altså!!
    hihi, neida, jeg misunner dere, men unner dere den selvfølgelig ♥
    Helt fantastisk opplegg, og et vakkert, vakkert hus + dere vakre damer - gotta be good!! :)

    Ha en fin fin kveld, fineste du:)

    SvarSlett
  4. Akk ja her skulle vi vært! Har visst gått glipp av tidenes bloggtreff!
    Får si som Line, at leser jeg mer nå om denne perfekte turen....

    Fineste kveld til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  5. Herlige bilder!
    Helt enig med deg - helt fabelaktig! :)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  6. Hvor er du nå? ... Jeg går å ser etter deg!!.... ( Jan teigen og Anita skorgan fra 1989)
    Jeg kjenner det er så utrolig urett ferdig at du og Lotta kommer i myggen av dette her , for dere jobbet jo som maur hele tiden med store smil og fantastisk pågangsmot mot!!
    For noen hærlige bilder , bilder ier mer en 1000 ord og jeg tenkte å lage etniske ras fra helgen vi hadde før treffet!
    Som jeg sa til deg så betydde dette besøket av dere så utrolig mye mer en jeg kunne drømme om, trodde seriøst ikkje at det fantes slike damer som dere!
    Og du vet ikkje selv en gang hvor fantastisk du er, jeg beundrer smilet ditt , humoren din, ditt syn på livet og ditt sjeldne vesen !
    Morten Adam og Lukas er rå heldige som har enerett på dette unike kvinne mennesket Anett !!!!
    Hadde jeg kunne fylle hele gjengen min med en dose av deg så hadde livet vært et underarter sted!
    Kan tro jeg ser frem til helgen , når jeg og mine skal spise skalldyr ta karuseller og nyte dine deilige desserter , fantastisk at det skulle passe så snart!! Hi hi hi , men bare vent å se våre veier møtes nok snart!
    Jeg er uendelig lad or å blitt kjent med deg , og jeg kommer alltid til å bære denne helgen med meg som en v de beste i mitt voksne liv!
    Stå på de siste dagene i forlagsbransjen . Snart et enklere liv og ferie !
    Stoooooor klem fra Karianne !

    SvarSlett
  7. Ha ha . Skyggen mener jeg !!! I den mørke usynlige skyggen men med tiara på !

    SvarSlett
  8. Jævla I Pad som lager egne ord- vl du får gitte deg til noe av dette ser eg, er jo gøy det og! Alt er i allefall i positiv betydning !

    SvarSlett
  9. Åh, det ser ut som dere har hatt det heilt fantastisk! Je bare MÅ få det til neste gang:-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  10. Herlig innlegg :)
    Tusen takk for sist, :)
    Dere fire gjorde en utrolig flott jobb med treffet, bøyer meg i støvet ;)
    Skal leter lenge etter så hyggelig, morsomme og flott damer som dere, håper jeg får anledning til å møte deg igjen :)
    Lo så jeg fikk magevondt før flyet gikk faktisk, hihi :D
    Ha en super kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Takk for sist herlige du! Det var ei helg som sitter godt igjen, på den gode måten ;)
    Håper vi får sjansen til å treffes igjen, vi har mer latter og syke spøker oss i mellom,ingen tvil!!

    Klem, Hanne )

    SvarSlett
  12. Anonym5/6/13

    Det var et så flott treff og så flotte folk og,eg storkoste meg og dei goodiebagene me fekk og,heilt fantastisk og eg klarte å gløyme eine min,men den er i gode henderhos Karianne:)må snart få henta den heim:)
    Slike bloggtreff gir så mersmak heilt klart❤

    Ønsker deg ein nydelig kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Alt var helt fantastisk!'
    Utrolig koselig å hilse på deg fine anett:)
    Gleder meg til vi sees igjen...for de gjør vi nok:)

    SvarSlett
  14. Anonym6/6/13

    Så morsomt å lese om og se bilder. Noe slikt fortjener flotte bloggdamer som underholder oss som ikke tør skrive blogg. Misunnelig på opplevelsen:-) men glad for at dere(bloggdamer) blir satt pris på. Hilsen Linda Bjugn

    SvarSlett
  15. Ser jo ut som dere koste dere masse! Gøy å treffe så mange andre flotte bloggere. :)

    Ha en fin kveld, Anett!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥