søndag 12. mai 2013

Ikke akkurat full koffert...


Selv om København er et shoppingmekka ble det ikke så mye shopping på meg.
Men, det var ikke mangel på fristelser som gjorde at innkjøpene uteble.
Med såpass mange turer denne våren må jeg fordele shoppingen
 litt. Likevel fikk jeg med meg noe. Nye, kule solbriller
fra RayBan, toalettmappe fra Day Birger Et
Mikkelsen, foundation fra Estee Lauder
og noen deilige badeprodukter fra 
Rituals. En enkel, men pen
genser fikk også plass
 i kofferten.



Selv om været ikke har vært det beste har det vært deilig med langfri. Når
 solen endelig tittet frem i ettermiddag flyttet alle ut, noen var mer
aktive enn andre - hi, hi. Nå er 17. mai antrekket i boks,
flaggene funnet frem og gutta klare for å feire
årets 17. mai. Her ser det ut som om
vi skal få hilse både på solen
og regnet, men feiring
blir det likevel
:-)






 

4 kommentarer:

  1. Den toalettmappen så skikkelig lekker ut:-) Elsker rosa da!
    Ønsker dere en super uke og fin 17. mai! Her blir det spilling hele dagen.

    SvarSlett
  2. Flotte shoppingfunn da, skikkelig hverdagsluksus :D


    Ønsker den en superduper uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. herlige københavn. Det er en av mine favorittbyer. visste ikke at rituals hadde butikk der? digger produktene (også er det ikke så værst pris heller).

    Klem

    SvarSlett
  4. Masse lekkert du har shoppet deg:)
    Råååsa er aldri feil ♥
    Og brillene var kuuule!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥