søndag 3. februar 2013

Vinner og hyggelig besøk...



Sackboy er en kul kar som spiller hovedrollen i spillet "Little Big Planet" fra
Playstation. Jeg er i full gang med strikking av denne kule karen og
denne uken har jeg gitt mine lesere mulighet til å vinne en
DIY-pakke så du også kan strikke Sackboy
Totalt deltok 44 stykker, av disse var
det deltakeren med lodd nr. 21
 som gikk av med
 seieren!


Elini uten blogg gikk av med seieren. Send mail med din
adresse til: anett_hovden(at)hotmail.com,
blir pakken sendt til deg. Det hadde vært
kjempemorsomt å se det ferdige
resultatet, så send meg gjerne
bilde av din Sackboy
Elini ;-)







Forrige lørdag hadde jeg kjempekoselig besøk av to gode bloggvenninner,
søte Maia og Lotta, i tillegg til fine Nala. Fra Trines matblogg
hentet jeg oppskrift på chevre og skinkeruller med
fiken, indisk currysuppe med kylling og nydelig
oreodessert! Som vanlig når Maia er til stede
ble det masse latter og herlig stemning.
Nala sloknet i sofaen kl. 23, mens
vi andre holdt på noen
timer til :-)



Helgen
har vært super 
med mine kjære barndoms-
venninner på besøk på lørdag og flotte
naboer på besøk i dag. Selv om jeg ikke synes
det er så stas med bursdager lenger, er det utrolig hyggelig å
 være sammen med fine folk som mener jeg har fortjent flotte gaver.
Dere er så snille, tusen takk for at dere har feiret dagen sammen med meg!


 

4 kommentarer:

  1. Hurra for deg som ble 29 år, sprettpupper og fast rumpe for alle penga :) You look smashing!

    Elsket å være hos deg, så kos! Nala elsket det enda mer, men det vet du jo :) Vi kommer og lemper henne hos dere snart.. hii!

    Fin start på uken, søte du!
    klem

    SvarSlett
  2. Så ut som dere hadde det helt fortreffelig. Flotte bilder. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Nam, nam det så godt ut :o) Så herlig med slike treff, tenker dere koste dere ja :o) Ha en strålende kveld! klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Også Nala fikk være med..hi hi.
    Så mange flotte bilder, pent bord du har dekket også, mangler ikkje på detaljer her nei.
    ÅÅÅ jeg burde virkelig bodd nærmere dere godinger. ikkje bare går jeg glipp av det hyggelige sosiale skvaldret, men den gode maten da?!
    Vel, jeg får i meg nok mat da, herrejeremias, hva jeg kan lage til for meg selv, også er det jo ikkje til å stikke under en stol at jeg er litt sosial og må jo diske litt ekstra opp i helgene.
    Nå er jeg på farten til forelsremøte, så vi blogges snart igjen-

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥