onsdag 1. august 2012

Himalaya neste!



Denne uken fylles med gode minner fra familiens sommerferie på fjellet. Når man er med min bror på
tur fylles dagene med fysisk fostring, og første program på denne posten var topptur
til 1250 moh. Dessverre oppdaget fruen i huset hva 2 måneder uten trening
gjør med en kropp som har rundet 40, men likevel var det en utrolig
flott tur. Vi trosset skog og kratt, bekker og berg og endte
på en forblåst topp med en helt sinnsyk utsikt over
HELE Jotunheimen. Konklusjonen etter turen
var at vi må MYE mer ut i skog
og mark for dette var
fantastisk!

Her i huset fortsetter ferien for mor og eldstemann. I dag har jeg hatt koselig
lunsjbesøk av en kjær barndomsvenninne og i morgen går turen til
søta bror. Dagene utnyttes til det fulle og jeg må
si at jeg ikke føler meg klar for
jobb enda!


7 kommentarer:

  1. Goe kveld søte.
    Oi, så flinke dere har vært, også ungene med opp også.
    Veldig stilig tittel må jeg si, hi hi, skal ikkje se bort fra det vet du.
    Så flotte bilder du ALLTID har du er kjepme flinke.
    stor klem fra meg som sitter og drømmer om stor shopping for august.

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder!!
    Norge er virkelig et vakkert land ♥
    Her ble det og noen toppturer i fjellheimen i sommer... noen slalombakker måtte og bestiges og jeg loooover deg at jeg var temmelig mørbanket i form og lår på toppen der, hjehe:)
    Men vi og konkluderte med at vi må være mye flinkere til og være ute, i all slags vær - det er jo bare DEILIG:)

    Jeg var på kampen med både mann og begge barna jeg, og det stemmer at vi satt rett foran de, hehe:) Han oppførte seg helt fint, hihi:)
    Gleder meg stort til H&C-tur altså, og det er i grunn kjøpestopp her og (frem til det selvfølgelig...)

    Ha en fin fin kveld og fortsatt fine feriedager ♥

    SvarSlett
  3. For en sporty gjeng! Herlige bilder fra turen, ser ut til at alle koste seg.
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Anonym2/8/12

    Så utrolig deilig dette så ut
    Skjønner godt du fikk trimma på denne turen
    Fjellet er fantastisk
    Nesten så jeg fikk lyst på en tur akkurat nå
    Fortsatt god sommer

    SvarSlett
  5. Fjellturer er fabelaktige :)
    Nyt siste rest av ferien, søte deg.

    Ville bare si tusen takk for gode ord inne hos meg igår. Fabelaktig by Maia, kommer nok til å skje, men mest som en hobbysyssel i starten også får vi se om det gir noen avkastning etterhvert.

    Fabelaktig torsdag til deg *smile*
    Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

    -Maia

    SvarSlett
  6. Den norske fjellheimen ♥ Noe så fint ♥ Herlig friskt!
    Tviler ikke på at dere hadde en fin tur :)

    Forresten heldig du som har så få av de ekle brunsneglene. Synes det har vært helt ekstremt i år :( men som sagt, det hjelper seg nå.

    Regnværstorsdag - kan vel ikke stort annet enn å kose seg innendørs i dag. Håper uansett at dagen din er fin :)

    SvarSlett
  7. Wow, så spreke dere er! Så helt fasntastisk ut, og så flinke barn som orket også - imponert! Nyt de siste feriedagene. Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥