torsdag 2. februar 2012

Sååååå fin...





Ikke nok med at jeg fikk de mest fantastiske gaver på fredag og lørdag, men jammen vanket det ikke flotte gaver på tirsdag også da min egentlige bursdag var. Jeg digger fotoveskene fra Kelly Moore og tror du ikke mannen ga meg denne übercoole vesken på dagen min. Den er både lekker, praktisk og STOR, akkurat midt i blinken for en bloggdame på farten - hi, hi.

Av mine herlige gutter fikk jeg disse nydelige øredobbene fra Dyrberg & Kern. Tenk, de har brukt av sparepengene sine for å kjøpe disse til mamma, dvs eldstemann har brukt av sparepengene, minstemann skulle kjøpe noe fornuftig av sine proklamerte han - ha, ha :-)

Min snille og flinke mamma har jobbet som en helt etter jul og har strikket denne nydelige jakken til meg, er den ikke fiiiin? Den er så tykk og deilig. Tenk å være så flink til å strikke og ikke minst - tenk å ha tålmodighet til å lage noe sånt.

Tilslutt vil jeg takke for alle de superkoselige kommentarene jeg fikk i forbindelse med at jeg erkjente at jeg nå har blitt 40 år. Dette har vært en litt sårt tema som jeg ikke har pratet om helt til jeg for etpar uker siden bestemte meg for å feire dagen med mine kjære venninner, og gjøre det beste ut av det faktum at jeg nå er halvveis i livet. Dere er så utrolig søte ♥

Dette har vært en god uke hvor jeg har slappet av kommet meg litt på fote igjen etter å ha vært ganske så sliten de siste ukene. Jeg har også fått prøvd skiene denne uken og det var utrolig deilig. Nå er det snart helg med bloggtreff og boblelunsj hos en god venninne :-)

Ha en fin kveld!

18 kommentarer:

  1. Ååå heldig du!! Den veska er bare såå lekker!! Og ikke minst praktisk;o) Snille jenter fortjener flotte ting Anett!! Litt trøg selv, men pakka blir postet i morgen...

    Ha en fin helg!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått, Anett!! Lekker veske og søte øredobber. Skal si di mor er flink til å strikke, kjempekul!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har fått :D Heldig dame du!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. GLEDER meg til jeg blir 40 og:)
    Sååå mye fint a gitt!!
    Elsker din nye veske ♥
    Og så flotte øredobber fra gutta!!
    LEKKER jakke fra mamma'n din:)

    Ha en fin kveld, nå er det ikke lenger til lørdag, jippii:)

    SvarSlett
  5. Hurra for vakker veske! Den har jeg og! De øredobbene har jeg ogsåå. tihi!

    Vakre gaver - men det er deg så vel unt!

    Fineste Tordag!
    klem

    SvarSlett
  6. Heldige deg som har fått så mye fint :)
    Å så fin jakke din mamma har strikket til deg...
    Mange arbeidstimer der :)

    Ha en fortsatt fin torsdagskveld
    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Flotte gaver :-D
    Og håper jeg får like fornuftige barn som deg etterhvert ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Så mange vakre gaver du har fått netta! Tydelig at du har mennesker rundt deg som er veldig glad i deg:)) Jakken som din mor har strikket var bare fantastisk! Så dyktig hun er:) Ønsker deg og dine en trivelig helg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  9. Hei Anett:)Så mange fine skatter du har fått i bursdagsgave!!Er det ikke fra 40 alt skal bli såå bra??Det har nå jeg hørt:O))
    Kos deg med søteste gavene dine,det fortjener du helt sikkert:))
    klem

    SvarSlett
  10. Så kjekt at du fekk so masse fint!!!

    Ikkje så værst å ha 40års dag allikavel då ;)

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei du og gratulerer med vel overstått og masse FINE gaver!! Blir superstas med bloggtreff i morgen, det tror jeg kommer til å bli KJEMPEGØY!! Fin fredag til deg, klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen som var!

    Fantastiske gaver du har fått, og for en feiring!! Heldiggrisen. ;)

    Håper du får en fin helg - kos deg på bloggtreff!!

    SvarSlett
  13. Skikkelig flott veske og helskjønn jakke!

    SvarSlett
  14. Hurra for jubilanten;) Og fiiine gaver du har fått, kjekt med runde dager. Ble selv 30 år i nov, og synes det var litt skummelt....

    SvarSlett
  15. Så herlige gaver ja!!!!

    Gleder meg masse til i kveld!:) *Spent*

    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med vel overstått :)
    Flotte gaver, jakka var bare såååå lekker, flinke mamman! Slik veske ønsker jeg meg også, må huske å vise den til mannen her i huset når juni nærmer seg ;) Ha ei fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  17. Anonym5/2/12

    Kjempefine gaver!!! Svigermor sier at 40-årene er de aller beste så vi får trøste oss med det :) :) Ønsker deg en fin søndag!

    Beate♥

    SvarSlett
  18. Hei fineste:)
    Og takk for i går!!
    Var SÅ koselig og treffe deg igjen;)
    Koselig gjeng rundt bordet vårt, deilig mat og HELDIGE vinnere:)

    Og du, tenkte jeg skulle tipse deg om denne:
    http://daisyvinderen.blogspot.com/2012/02/vinn-varens-mest-trendy-t-skjorte-fra.html

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥