onsdag 4. januar 2012

Ut med det gamle, inn med det nye...






Nå er det masse salg rundt omkring, men akkurat nå frister det mer med nyhetene i butikkene enn julevarer på salg. Her er nå ALL julepynt fjernet og stua klargjøres for vinterkos. Ekorn-puta kjøpe jeg på Kremmerhuset i dag, er den ikke skjønn? Det er godt mulig det kommer en ugle i hus også...

Produksjonen av trekk til gamle syltetøyglass fortsetter. Epla-butikken var ingen suksess da posten skal ha mer i porto for å sende disse enn det trekket faktisk koster. Da blir det produksjon av gaver til familie og venner. Denne lykten ble gitt i nyttårsgave til min svigerinne som takk for at vi fikk feire nyttårsaften med de - en kjempekoselig kveld :-)

Nå skal hjemmelagde knekkebrød fortæres og en ny CSI-sak løses!

Klem



12 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Fortsatt et riktig godt nytt år til deg og dine:)
    Så skjønne bilder, og jeg liker den puta kjempegodt. En slik en står langt oppe på min ønskeliste:)
    Strikkede trekk til syltetøyglass er supert, blir jo riktig så flott jo:))

    Ønsker deg fin kveld, og en flott uke i det nye året:)
    Klem MariaNNE

    SvarSlett
  2. Herlighet så mye fint hos deg i dag. Søteste ekornputen jo *love*. Har du laget det trekket?! Hvor du er flink! Jeg kunne ikke strikket for å redde mitt eget liv en gang *fnis*

    Fineste kveld til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Herlig med nytt:)
    Og har den puten kommet nå da... MÅ ha:)
    ELsker ekorn, hihi ♥

    Dumt med postens portopriser ja, når man driver butikk:) Jeg har lagt ned shoppen min jeg og, hehe:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. hello, Netta, det ser veldig komfortabel med dem ut! og ekornet er veldig søt pute! hilsener av kjærlighet Angie

    SvarSlett
  5. Så søtt ekorn og fin bordpynt:)Deilig med noe nytt etter alt julestyret!klem

    SvarSlett
  6. Så fint du har det på fatet, og den puta er så fin!!! Så flott header du har nå!! FLotte bilder!

    Har du snakket med din kjære ang den helga jeg nevnte?? Veldig klar for å komme oss en tur ut av bygda ;o)

    Klem Tine

    SvarSlett
  7. Hei Netta. Kjempekoselig pynt du har funnet frem:) Ekornputen var bare sååå søt! Trekkene dine er kjempelekre! Dumt at portoen er så dyr. Men det er jo kjekt å ha noe hjemmelaget å gi bort til venner og familie:) Ønsker deg en god helg! Klem Ellen

    SvarSlett
  8. Anonym6/1/12

    Kjære Netta, enig med deg i at nyhetene lokker mest! Nydelige trekk du har lagd!

    Klem, Beate

    SvarSlett
  9. Så flink du er med håndarbeid! Selv kan jeg hverken strikke, sy eller hekle, så blir alltid imponert over hva andre får til :) Jeg valgte nemlig alltid sløyd på skolen, sikkert fordi det var mest gutter der, hihi... Og den ekornputen er helskjønn ja, så den på nettsiden til Kremmerhuset. Jeg bør egentlig spare til ferie nå, men det er mye annet som frister også :) Klemmer

    SvarSlett
  10. have a peek at these guys informative post official site go to this web-site click this link now advice

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥