onsdag 30. november 2011

Hurra for lillegutt!


I dag var endelig den STORE dagen her. Vi har hatt nedtelling med avkrysningskalender i en hel måned og endelig kunne lillegutt krysse av den siste ruta - i dag er han 6 år! Dagen har blitt feiret med gaver, lys og muffins på senga og pizza og film hjemme. Nå storkoser han seg med ny Hotwheels-bane :-)






I helgen ble det som nevnt ordnet til advent og noen få juleting fikk også komme frem. Adventstaken er ganske lik den jeg hadde i fjor med kubbelys fra IKEA, bånd fra IB Larsen og tall fra Dorothea. Kongler, mose og granbar er hentet i skogen rundt der vi bor. Det lukter så godt av fersk granbar så denne er både dekorativ og velduftende. I morgen skal jeg ned på H&C og finne noen fine, røde sopper å krydre dekorasjonen med, de har nemlig 25% på alle varer i dag og i morgen (sjekk Facebook-siden deres).

Ønsker alle en fin onsdagskveld!


11 kommentarer:

  1. Grattis til gutten. Tenk 6 år....:o)
    Koselig adventsdekorasjon du har Netta :o)

    ha en fin desembermåned
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Gratulerer til pjokken med 6 års-dagen... tenker du har en fornøyd 6-åring:))
    Adventslysene er riktig så flotte, likte veldig godt de søte båndene:)

    Ønsker deg en finfin uke videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. GRATULERER med 6åring - det er stort det :)
    Lekkert dekket bord under her - og kjempekos adventsstake :)

    Advent er bare sååå kos!

    Takk for at du heier på papsen, gjør godt!

    Nyt den skjønne adventstiden..

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Først vil jeg gratulere med 6 åring,stas:))Så må jeg skryte av andventstaken,lekker!!Granbar dufter hærlig:)klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse til minsten;)
    Han så rimelig HAPPY ut ja, hihi ♥

    Nydelig adventsstake, fint med granbar, og det lukter så godt;)

    Jeg skal og på H&C i morgen og få med meg litt rabatter;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Endelig seks år!
    hurra!

    gladere gutt skal man se etter da!
    og nydelig adventstake med juletre bar! lukter sikkert helt nydelig:)

    aiaiaia, imorgene r det første desember! hurra:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Du får gratulere fra meg :-) Koselig adventsstake du har også :-) Klem fra meg og ha en god kveld!

    SvarSlett
  8. Så koselig:):)
    Ja gleden ved bursdager er stor når man er liten, akkurat som gleden ved jula:):)

    Flott krans du har lagd:)

    Ønsker deg og dine en koselig 2. adventshelg:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥