søndag 17. april 2011

Helgesyssler...

















Nå har det vært nok en herlig helg med akkurat passe med planer og herlig sol på østlandet. Uken har vært kjempefin og jeg føler virkelig at formen har tatt seg opp, ikke tvil om at det har hjulpet å ta det med ro. Siden formen føles bedre har jeg vært på spinning i dag morges. Etterpå hadde jeg lyst på noe næringsrikt og kom på at jeg hadde sett en oppskrift på smoothie med havregryn, linfrø, youghurt naturell, bjørnebær (jeg brukte jordbær), litt eplejuice og mynte i det nye bladet "Smak". Den ble kjempegod og føltes VELDIG sunn :-)



























Denne herlige skålen så jeg inne hos Line som har den flotte bloggen "Har en drøm". Disse er fra Nordal og finnes i 3 forskjellige størrelser. Ikke er de dyre heller så når jeg fant de på Dorothea for etpar uker siden måtte jeg bare kjøpe meg to små og en stor skål. Jeg har hatt litt igjen på et gavekort jeg fikk av min kjære bror og svigerinne til jul så da gikk resten til innkjøp av disse.

Tilslutt en liten stemningrapport fra trappen en lørdags morgen. Lillegull i klær han har funnet og kledd på seg selv - litt interessant miks av mønstre og farger, men han var storfornøyd, og storegull i überkule solbriller. Frokost i solen er en strålende start på dagen :-)

Nå er det bare en dag med jobbing før ferien - herlig!

6 kommentarer:

  1. Mmmm smoothie:) Ja må få kjøpt meg det bladet. Så de fine lilla makronene der ja;) Ja var ikke alle som ble like fine, men det er fordi jeg kvernet mandlene i kvern. Leste etterpå jeg burde gjort det i mixeren..Jeje...

    Vedr gavekortet har jeg ikke glemt det. Har lagt med lungebetennelse forrige uke, men iløpet av uka sendes det;)

    Ønsker deg en fin kveld og snart natt. Jo også en fin mandag:)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så bra at formen er bedre. Smoothie er alltid godt, i alle fall dersom det er en god oppskrift. :)

    Og frokost ute i solen! Det er jo bare ypperlig! :)

    SvarSlett
  3. Uuummm, nå ikk jeg veldig lyst på smooothie!
    Må kjøpe ingrediensene i morgen ♥
    Ja! ine hjerteskåler... og billig, det liker vi;)) Herlig med snop oppi;)

    Kule gutter på soltrammen, deilig!
    Det med og ikke matche helt er en gutteting tror jeg, de er ikke så nøye på det;)

    Ha en fortsatt fin påske! Godt og høre at formen er bedre igjen... noen ganger trenger man bare og roe litt ned, og finne igjen energien;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så deilig at formen er bedre :)
    Smoothien så nydelig ut - det er jo så digg!

    Ønsker deg og dine en superduper påske!!
    klem

    SvarSlett
  5. Anonym18/4/11

    Nam dette så godt ut
    Ønsker deg ei god påske
    Ellers er vi godt i gang med bryllups forberedelser... blir moro

    SvarSlett
  6. Mmmmm, dette er godt. :) Barna (og vi voksne) digger det.

    Ønsker deg en deilig påske!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥