tirsdag 12. oktober 2010

Litt på etterskudd...



Nå er det en god stund siden jeg trakk vinnerne av min giveaway. Skammelig nok har jeg ikke fått sendt avgårde gaven som Pittelitn vant enda, men nå ligger den innpakket og klar og bare venter på å få komme i posten på vei til Hanne :-)

Noe som er litt rart er at kun 1 person har sendt meg navn og adresse av de 3 som vant årsabonnement på Vakre Hjem & Interiør. Hvis jeg ikke hører fra de 2 siste innen fredag blir det ny trekning av de to siste abonnementene. Første utgaven som sendes vinnerne blir novemberutgaven som inneholder masse juleinspirasjon :-)

I morgen skal jeg til Sande og da må jeg selvfølgelig innom den nydelig butikken til min kjære venninne Eva. Jeg har vist bilder fra Fru Stenbrenden & meg tidligere også, men det kommer nok noen flere bilder derfra før helgen...


PS: Hvis dere synes det lille knekkebrødet på den store tallerkenen ser litt trist ut så kommer det av at nå er Netta satt på slanking. Sommeren har herjet vilt og uhemmet med kroppen så nå er det på tide å ta den tilbake :-O

3 kommentarer:

  1. Så flink du er -skulle nok lagt bare et knekkebrød på min tallerken også.. ;)

    God tur i morgen. Håper det blir shopping på deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. TAKK kjære deg for tv-skryt...!! Ikke akkurat stjerne da:-) men reportasjen ble jo egentlig fin. Så merkelig at ikke vinnerne har gitt lyd fra seg da?? Trekk gjerne igjen..:-)
    klem♥

    SvarSlett
  3. Hei:)

    For en fin og fantastisk blogg du har:) Nydelige bilder, mye inspirasjon og bra skrevet:) Nei, dette var helt nydelig!!:) Vi la oss til som følger med en gang! Håper det går bra? Vi blir hvertfall alltid veldig glad for nye følgere, så hvis du vil følge oss får du to glade tvillinger:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥