lørdag 13. mars 2010

Spiseplassutfordring hos NIB...



Ja, har man først vist noe så personlig som badet sitt kan vi likegodt vise spiseplassen også som NIB har utfordret oss på. Vi hadde egentlig bestemt oss for IKKE å ha spisebord i glass denne gangen, men når vi fant dette superbillig hos Living kunne vi ikke la være. Bordet er egentlig ganske lekkert med en ileggsplate i mørkt tre, men på grunn av små, klissete barnehender har vi ALLTID på duk - synd men sant.


Lampen snublet jeg over på januarsalg for etpar år siden til halv pris, vi hadde sett på den før, men ikke fått kjøpt den. Den ser helt svart ut når lyset er slått av, men trykket av Eiffeltårnet som blir bygget lyser igjennom når den er på - ganske stilig egentlig.


Siden jeg aldri har begynt å samle på noe service, ble finservicet dette som jeg fikk til jul for etpar år siden. Jeg liker det kjempegodt. Det er fra Porsgrund porselen, men gikk dessverre ut av produksjon før jul i år (så da var det vel bare jeg som likte det da...).


Ja, ja nok om spiseplassen (som min bedre halvdel trodde jeg hadde dekket så pent på for å ha en romantisk middag med han i kveld - jeg lar han bare tro det ;-)) 


På tirsdag dro storegull og størstegull til Manchester for å se Manchester United vs Milan på onsdag. Skulle gjerne vært med å shoppet nå som pundet er så svakt, men kampen kunne jeg godt dy meg for... Jeg tror kanskje jeg er en av de minst fotballinteresserte i landet. En av de få som kler fotballshorts og laaaaange sokker er faktisk Beckham, men han kler jo absolutt ALT!!! Uansett fikk Adam mange autografer og var storfornøyd med turen (den kan dere lese mer om på siden til min mann). Det ble jo noe på ho mor også. Jeg ønsket meg ny lommebok og en lys veske og jammen hadde han ikke klart å kjøpe AKKURAT sånn veske og lommebok jeg ønsket meg - flink er han (og uvanlig glad i å shoppe til mann å være)...

I kveld blir det deilig Vietnamesisk mat og jentefilm (når mannen går og tar seg en øl med naboen som er gressenkemann for kvelden), mulig det blir en Baileys også da...

Ha en deilig lørdagskveld!


3 kommentarer:

  1. Beckham kler alt??, ja han kler mye, skal være enig det. Men han kjøper ikke så fine vesker til frua si tenker jeg. Så Beck for være Beck. Du for nøye deg med "the next best": He he. Alle snille koner fortjener noe fint vettu :-*

    SvarSlett
  2. Anonym14/3/10

    Så fint du har dekket bord Anett!!! Veska var kjempefin!!

    Nå er alle man friske igjen...ble bare med minsta (får vi håpe...)

    Fortsatt god helg!

    Klem Tine

    SvarSlett
  3. Flott spiseplass!! Og det er ikke bare du som liker det serviset, jeg syntes det er rålekkert :-))
    Du er flink til å få det koselig rundt deg! :-)

    Jeg er helt imponert over mannens shoppe kunskaper :-)) Jeg lurer på hva jeg får når Roar kommer hjem fra Brussel?? Hi hi.....

    Klem fra Janicke

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥