lørdag 6. april 2013

Herlige hager hos Skeidar!



På torsdag var jeg så heldig å få delta på nok et bloggtreff hos Skeidar. Med det
fantastiske førjulstreffet i november friskt i minne bar det innover til
Alnabru. Vi var en større gruppe denne gangen, ca 35 stykker.
Det er alltid like hyggelig å hilse på fine bloggedamer.
Det ble en herlig kveld med masse inspirasjon,
skravling, kos, deilig mat og shopping.
Blir det bloggtreff i høst kan
du være sikker på at
Netta er på
plass



Når man arrangerer bloggtreff i så fantastiske lokaler som Skeidar sine
Alnabru ligger alt til rette for en koselig kveld. Om du ikke hadde
vårfølelse før du kom til butikken, hadde du det ihverfall
når du gikk ut. Butikken var stappfull av de lekreste
utemøbler, hvem visste vel at man kan
kjøpt stressless i rotting med
gyngefunksjon - løp
og kjøp folkens!

 

Susanne/Med blanke ark, Maia/Fabelaktig og Anette/Sunhome
hadde stylet nydelige bord med herlig sommerinspirasjon.
Her var det alt fra sarte farger til knallfarger og
nydelig detaljer. Det var lett å se hvem
som hadde stylet hvilket bord
for her var det mye
personlighet
:-)



 Med dette bildet av bordet til søte Susanne delta jeg i Skeidar sin fotokonkurranse!

Tusen takk til Skeidar for en fantastisk kveld!

Ps: innholdet i den gedigne goodiebagen og shoppingen kommer senere ;-)



11 kommentarer:

  1. Her var det jammen mye flott...tenker sommerlengselen kom ja..og så mye inspirasjon som dere helt sikkert fikk!

    Ha en fin helg Netta :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Jeg koste meg masse, men skulle absolutt pratet mer med deg. Gleder meg til å skravle på verandaen :) Jeg ble så sjokkert over den store goodiebagen også at jeg bare dro uten å si ha det til de fleste... Ikke vanskelig å vippe meg av pinnen nei.

    Nå gleder jeg meg skikkelig til vår og varme. Har allerede funnet fram tøyskoene og med en liten ullsokk er det plutselig vår ;)

    KLem

    SvarSlett
  3. Mye fint og fristende på Skeidar om dagen altså!
    Var innom en av butikkene her om dagen jeg også :)

    God helg ♥

    SvarSlett
  4. Så gøy! :)
    Så mykje herlig sommarinspirasjon..

    Ynskjer deg ei kjekk helg! :)

    SvarSlett
  5. Juhuuu, flotte bilder!!
    Var så mye lekkert og drmme om der altså...
    skulle ønske jeg hadde veldig stor uteplass:)

    ha en fin kveld, søte, vi sees plutselig igjen ♥

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint :-) kjekt med blogg treff !
    Fine bilder - lykke til med bidraget.

    SvarSlett
  7. Oioioi så utrolig masse lekkert og koselige hagemøbler og andre ting det var å se her :)
    Det er jo så utrolig herlig at det går i mot vår....Selv om det ser ut til at det blir en GOD stund til her i nord. Vi har jo snødd ned i påsken :)

    Ønsker deg en nydelig søndag

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei søte du!:)
    Ja dette treffet var utrolig hyggelig! gjett om jeg var hoppende glad for å se mennesker etter 3 uker i sofaen!!!!*blunkesil* I tillegg var det jo så mye hyggelige folk, lekkert å se på og god mat! Mitt første skeidar-treff og skjønner at jeg MÅ få med meg neste også!*smile*

    Hyggelig å se deg, selv om jeg dessverre ikke fikk skravlet med deg denne gangen.
    Håper vi tar det igjen!:)

    Lykke til i konkurransen!
    Ønsker deg en flott søndag og fin fin ukestart i morgen!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Neimen, dette så jeg jo først nå! :) Så morro at du deltok med bilde av bordet mitt :)
    Kjempehyggelig kveld som alltid - gleder meg alt til neste gang!

    Ses plutselig :)

    SvarSlett
  10. this pagelook at this website get redirected hereyou could try these out this websitenavigate to these guys

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥