onsdag 5. desember 2012

Bloomingville hos Home&Cottage...


 For noen uker siden var jeg så heldig å vinne nydelige kopper og skål fra Bloomingville inne
 på bloggen til Home & Cottage. Bloomingville er et nytt merke hos H&C og er en
av mine favoritter innen interiør. Jeg fikk selv velge mønster og syntes
dette med mørk lilla mønster og gul kant var kjempefint. Når
jeg først var innom måtte jeg også kjøpe med meg etpar
pynteting til jul. Jeg er veldig glad i uglasert
keramikk og måtte ha med meg den
søte konglen og fuglen.

 ♥

 Når jeg først var innom butikken på Vinterbro for å hente den flotte premien, måtte jeg også benytte
sjansen til å ta noen bilder av alt det fine de har der. Jeg elsker lampeskjermene fra Tine K,
og denne med "skjell" langs kanten er kjempelekker. Speilet i rustikt treverk
er også nydelig, det kunne gjerne fått bo i gangen hos oss. I går var
det bloggtreff hos Home&Cottage på Alnabru, men
siden forrige uke var såpass hektisk valgte
jeg å stå over dette treffet. Men,
det så veldig koselig ut
på Instagram


I dag har jeg vært hjemme med to pjuske gutter. Minstemann har vært syk siden
mandag, mens eldstemann har hanglet i etpar uker, da var det
godt å ha en rolig dag hjemme med litt ekstra pleie.
Vi har kost oss med pynting av pepperkaker
og fått litt mer jul i huset. Nå er
moro med nissene
på låven

 

10 kommentarer:

  1. Så masse fint! Riktig god bedring til de små. Tipper det var godt med litt pleie og førjulskos :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Skal si du har vinnerlykke, jeg vinner jo ikke en ting::)
    Nå er pakken din på vei:)
    Hørtes ut som en koselig dag, selv med to ikke helt friske gutter. Hører tiden til, brrr... Det er så kaldt . Håper guttene dine blir friske og raske snart!!!! Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine:)
    Du har virkelig vinnerlykke om dagen, syns jeg så du hadde vunnet sengetøy hos Franciska og!!
    Heldiggris:)) Det er artig da:)

    Var kjempekoselig på H&C i går - savnet deg og Maia-mor ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig lilla farge på serviset ditt, jeg er også svak for Blomingville.
    Mye snask å handle der gitt.
    Flotte bilder fra H.and.C vi har ikkje denne butikken på Vestlandet , men er ofte innom når jeg er i Oslo.
    De har noen deilig dufte pinner der.
    Det er trist når gullene blir syke, men det er veldig koselig å få dulle for dem også, og få bonus tid med dem.
    Jeg er sikker på at dere fikk en koselig dag selv om det var litt pjusk og slapphet.
    God bedring.
    Her er det 15 minus nå, og det er kaldt merker jeg.
    Hører det er endå kaldere på østlandet.
    Koselig og pent er det uansett med dette magiske vinterværet.
    Håper guttene kommer seg og at dagen i morgen blir vakker.
    Stor god og varm klem fra meg.
    Karianne

    SvarSlett
  5. Så heldig du er:)
    Nydelige bilder også.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  6. Så flott servise :)
    Jeg var der ja, og jeg så deg når du kom ;)
    Men var jo så mange der og vi satt litt langt fra hverandre.
    Vi får ta det igjen en annen gang :)

    Klem Karianne

    Ps. Masse god bedring til guttene

    SvarSlett
  7. Heldig er du som vinner så mye! Du kjøper så mye fint om dagen, Anett :-) det er gøy å følge deg her på bloggen! Nå gleder jeg meg til juleverksted med pinner i alle varianter - hi hi :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  8. Ribbe hos Maia blir nok enestående, gjerne hun til og med får ribba til å se fin ut?
    Det var kjempe koselig i går kveld, fikk ikkje være der så lenge, jeg hadde invitert 8 venninner ut på middag ( tok litt feil av datoer kan man si..) men jeg fikk nå tid nok til å skravle le og dra Visaen.
    Sender du meg adressen din? jeg har en liten julegave - fra nettopp hobby boden min.
    Du er et råskinn som inviterer til juleverksted da, kan tro de er glad for å være nabo med deg.
    Jeg kan ikkje strikke men er god på å servere gløgg..
    Ha en super helg.
    Her er det duket (snart) til årets juleøl testing sammen med 4 vennepar, med rådyr steik , felt av egen mann.
    Ungene skal til besteforeldre og vi skal virkelig kose oss.
    Stor klem fra Karianne

    SvarSlett
  9. Anonym8/12/12

    Hei. Lenge siden jeg har fått vært innom din herlige blogg. Tida går litt for fort av og til
    Heldig med vinnerlykke ser jeg
    Håper du har ei fin førjulstid og at alle er på beina nå
    Klem m

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥