fredag 19. oktober 2012

Rosa fokus ♥




Siden oktober er rosa måned har jeg kjøpt meg en nydelig bukett med skikkelig rosa
roser som står og pryder vår andre vinduskarm. Sammen med mine
favorittlysestaker for tiden (mannens spraylakkerte ølflasker
med hamptau), og vasen fra IKEA ble det 
fargerikt og koselig i karmen. 


Hvert år støtter jeg brystkreftaksjonen ved å kjøpe meg et rosa produkt, og i år ble
det dette søte armbåndet fra Missoni. Rosa sløyfe-aksjonen har mange fine
produkter som blant annet selges på Lindex så løp og kjøp damer!


 Her er helgen i full gang og vi koser
oss i vår nye stue - god
helg alle søte  
 

8 kommentarer:

  1. Armbåndet fra Lindex er virkelig fint! Supert å ha rosa fokus :) det muntert jo opp grå høstdager.

    SvarSlett
  2. Nydelige rosa roser, vakre bilder av dem.
    Herlige lysestaker du har lagd.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Grattis med den nye stuen, så gøy å sette på plass blomster da.
    Jeg liker armbandet ditt, og så viktig å støtte opp for aksjonen.
    Jeg har gjort mitt med å lage rosa slikepinner, og gjesteblogget hos Maia.
    I dag er det hjort og middag med venenr. så kos
    ønsker deg en fin fin lørdag også
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Flott med Rosa!! Nydelige roser og det armbåndet er rå lekkert!! Spørs om jeg må sjekke om de har det ;o) Gode ord for en god sak!

    God helg!

    Klem Tine

    SvarSlett
  5. Så fint med råååsa roser:)
    Og lekkert i vinduskarmen, her er det kun øl på boks, hehe:))
    Armbåndet er lekkert ♥ Flott måte og bidra på:)

    Ha en fin fin kveld, her går den med til og lage 75 muffins til fotballturnering i morgen:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥