søndag 14. oktober 2012

♥ Holmegaard ♥





Heldig meg har fått denne lekre lyslykten fra Holmegaard som jeg har ønsket meg
LENGE. Denne nydelige lykten er fra serien DWL (Design With Light) og er
designet av Maria Berntsen. Lykten gir et utrolig mykt og deilig
lys nå som høstmørket har gjort sitt inntog. Nå får lykten
stå inne på et røft brett fra Home&Cottage sammen
med nydelige hjort fra Kremmerhuset, men til
sommeren skal den få lyse opp ute
i varme sommernetter.

 
Du kan også få denne nydelige lykten i klart glass, men favoritten her er denne i frostet glass.
Det spørs om jeg ikke må skaffe meg lillebroren også ;-) Nå har Holmegaard masse lekre
 nyheter som du kan se på nettsiden deres: http://www.holmegaard.com/.

I dag har det vært surt og kaldt på Østlandet, men det hindret ikke
oss og en god venninne av meg og hennes gutter å ta en tur
ut i skogen. Vi gikk verken langt eller lenge, men det
 smakte likevel deilig med lapper og varm kakao
når vi kom til  Gapahuken i skogen her. Når
vi gikk hjem så kom det jammen litt
sludd også, ingen tvil om at
 vinteren er i anmarsj :-O



15 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så lekker lykt, og så flott den gjør seg på brettet sammen med rådyrene og nøttene... herlig!:)
    Koselig med skogtur, både for store og små...og det later til at dere har kost dere masse:)

    Ønsker deg en fin søndagskveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Den er så fiiin:)
    Jeg elsker min alt ♥
    Men duuu, det lille sølvlokket som du har lagt i bunnen, det er et lokk, som skal regulere flammen, slik at det ikke blir stooor flamme og sot i glasset:))
    Grunnen til at jeg vet det er at jeg selv var vledig usikker på dette, og sendte en mail til Holmegaard, tenkte kanskje at det var til og ha i bunn jeg og, men så passet den liskom så perfekt på toppen:)) Og jepp, det var slik, på toppen skal den være:))

    Herlig med skogstur, her har vi bare vært inne i dag:)
    Det har jo snødd og sluddet - usj og isj...

    Ha en fin fin kveld, nå er det straks Farmen, og det har jeg klart og begynne og følge med på i år:)

    SvarSlett
  3. Hahaha, må le:)
    Jeg var nemlig inne på Silje sin blogg og så at hun ikke hadde det som lokk, og da hadde jeg allerede tatt bilder med lokk!! Orka ikke nye bilder jeg heller, men sendte da en mail til Holmegaard, og jeg hadde jo rett, hahaha:))
    Sånn kan det gå:)

    Men du, det var nydelige bilder du har tatt, likte veldig godt det aller første:)

    SvarSlett
  4. Den lykten er vakker,Anett! Takk for klem og tanker...
    KLem♥

    SvarSlett
  5. Den lykten er vakker,Anett! Takk for klem og tanker...
    KLem♥

    SvarSlett
  6. for en vakker lykt!:)Koselig og være her hos deg igjen!
    klem

    SvarSlett
  7. Du mangler ikkje på flott nips du .
    Så vakkert og nydelig stemmning, gir flott lys i lyktene.
    Sikkert deilig å gjemme seg litt i Gapahuken vist været er ustabilt.
    Ha en flott start på uken, nå går det i raser fart mot jul.
    Ååå det er så gøy.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  8. Kjempefin lykt!!!
    Og for ei koselig hagehytte =))
    Høres ut som en herlig høstdag på tur til gapahuken! Det hadde vi planer om i helgen også men her skjedde det så mye annet at det fikk vi da ikke tid til ;)tihi
    Ha en fin mandag!
    Klem Line

    SvarSlett
  9. Anonym15/10/12

    Hei skjønne deg:)
    Ååå du er vel heldig som har fått den flotte lykta,den er så nydelig og så lekkert du har satt det sammen:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Nydelige disse lyktene fra Holmegaard ღ
    - ønsker meg en slik ja :) Jeg får vel
    skrive det opp på ønskelisten min, så
    får vi se... Koselige bilder under her
    fra hagehytten din også ღ - og flotte
    bilder både her av lykten og av hytten
    Ønsker deg en fin, fin dag videre og
    uke videre... Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Den er så lekker!! Nydelige bilder :)

    Mandagsklem fra meg.

    SvarSlett
  12. d0p42k8f82 r5o57y7c70 j6t26i6z51 l2b09b8z84 e2q24x7c60 h5c88v4i11

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥