søndag 29. juli 2012

Byfolka inntar stølen...

 
Jeg er faktisk så heldig å ha verdens beste bror, og denne supre broren er så grei at han
gjerne inviterer sin søster med familie til verdens mest fantastiske sted.
Etter å ha kjørt i 5 timer endte turen på denne nydelige stølen
i Sel kommune. Jeg har aldri vært på et så nydelig sted.
Alt var gjennomført til fingerspissene og
det manglet ikke på komfort.

Vi kunne velge fritt mellom 6 forskjellige hus for overnatting og valget falt på denne utrolig
 koselig stua - Nystua. Her satt det masse historie i vegger og tak og man
kunne formelig føle sjelen fra en svunnen tid. Jeg har sjelden
sovet så godt som jeg gjorde i denne gamle sengen
med verdens deiligste dyner.
Å være med denne gjengen på tur er en sann glede. Vi mangler ingenting og alt er på stell.
Vi har hatt noen supre dager på dette stedet - topptur ble gjennomført,
Brimiland utforsket og brød fra Bakeren i Lom ble innkjøpt.
Dere skal få være med på flere av våre
turer de neste dagene :-)
Nå er vi tilbake i hverdagen igjen. Mannen begynner på jobb i morgen,
minstemann skal på SFO, mens eldstemann og
jeg skal kose oss med enda
en ferieuke :-)

12 kommentarer:

  1. For en idyll ♥
    Gleder meg allerede til neste innlegg :)

    Nyt den siste ferieuka - det skal jeg!
    Fin søndagskveld ønskes!

    SvarSlett
  2. WOW, for en plass!!
    Der så det herlig ut ♥
    Og så kos med bror og svigerinnne på ferie, det er alltid kult, hehe:)
    Nydelige bilder Nettamor:)

    Kos deg med en til ferieuke, det er det her og:)
    Gleeeder meg masse til H&C treffet, vi sees snart!!

    SvarSlett
  3. Har du sett for et sted.
    Jøss.
    Dette var flotte bilder.
    Ser ut som du og familien har hatt en ganske innholdsrik ferie.
    Godt å fortsatt ha en uke til med ferie.
    Snart er det vel bloggtreff for din del også, det er flott å ha masse å glede seg over.
    Takk for super koselig hilsen, jeg blir kjempe glad når det ligger en kommentar til meg fra deg.
    God uke til deg kjære.

    SvarSlett
  4. Så koselig det så ut der!
    Kjekt og dra på familietur med broremann kan jeg tenke:) er det deres sted?
    heldige:)

    kos deg med ennå en ferieuke!
    her er det jobb om noen gosh, timer!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Ser utrolig koselig ut der, flotte bilder.
    Vi reiser sydover senere i dag, og gleder oss til litt sol og varme.
    Ha en fin dag!
    Klem T

    SvarSlett
  6. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Ohlalala, så det er her du gjemmer deg :)
    Herlig sted!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett
  7. Dette hørtes veldig koselig ut, og bildene gjorde at det så veldig koselig ut også. Skjønner godt at det var lett å sove godt i slike omgivelser.

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  8. Wow, for et sted! Skjønner du koste deg der! Driver han utleie eller har han bare så stor støl

    SvarSlett
  9. Hei på deg igjen Anett:)
    Tror jammen meg jeg satt rett foran din mann på VIP losjen på Ullevål i går jeg gitt:) Vålerenga-Brann, kan det stemme?

    Håper dere har fine hverdager, her er det Norwaycup for alle penga, kamp på Ekeberg kl 8 i morgen tidlig, oppmøte 7!!! Herreguuuud:)

    Klem

    SvarSlett
  10. Bonjour! Ser ut som du har hatt en toppers sommerferie...flotte bilder som alltid her inne hos deg;o) Ønsker deg fortsatt noen fine augustdager....varm klem fra meg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥