fredag 6. juli 2012

10 fantastiske år sammen...



I dag har jeg og mannen vært gift i hele 10 år! For å feire dette dro vi på onsdag en tur ut til
Villa Malla på Filtvet. Dette viste seg å være et helt fantastisk sted. Det er
Sonia Lee som driver stedet og her kan man sole seg, bade,
spise og drikke :-) Vi storkoste oss i solen med
vin og deilig mat, kan det bli
mer romantisk?
Det har vært 10 flotte år med min kjære mann og jeg håper vi får feire MANGE flere fine år sammen 

Med dette ønsker jeg alle en riktig GOD HELG!


15 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! :)

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med 10års bryllupsdag!

    God helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til dere to skjønningene med 10 års bryllupsdag !!
    Høres ut som dere har hatt en super feiring av dagen :)

    Fin fin fredag til deg
    Klem heidi

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye - Villa Malla høres ut som en perfekt feiring!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse. Villa Malla ser og høres så flott ut. Hadde tenkt å ta med mannen dit til helgen, men tror vi sparer det til det været blir litt bedre. Ser forresten du fortsatt har Vallerskogen i bloggrollen din. Blir veldig gla om du endrer til www.renelinjer.com Fortsatt GOD SOMMER kjære deg. Klem fra Lene

    SvarSlett
  6. Hei, for et nydelig bilde av dere!!!! virkelig.
    Gratulerer med bryllups dag, 10 år er virkelig noe å feire og håper dagen deres har vært fantastisk.
    Du stråler nok om kapp med solen i dag.
    Goe klem fra Karianne

    SvarSlett
  7. Hurra for 10 år!

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Og Villa Malla er bare så koselig :)

    Ha en fin helg og god sommer !

    Klem Kari

    SvarSlett
  9. Grattis med bryllupsdagen! Vi feiret 10 års dag fra vi traff hverandre tidligere i år :) Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye til dere begge to !
    For et flott sted å feire på.
    Ser nydelig ut, har hørt mye bra om det.
    Liker bloggen din også, jeg legger meg til som følger hos deg!
    Nyt resten av dagen !
    Store Klem

    SvarSlett
  11. Så herlig! Gratulerer så mye!
    Klem T

    SvarSlett
  12. Så fine dere er. Gratulerer så masse. Jeg har også lyst å ta en tur til Malla fyr en dag, det ser så fint ut. Klem Anki

    SvarSlett
  13. Ett försenat men varmt grattis till er båda! Ni är så fina tillsammans och det ser ut som om ni hade en riktigt romantisk afton på Villa Malla. Det såg sååå mysigt ut!

    Önskar dig en fin fortsättning på sommaren! Stor kram Joy

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥