søndag 22. januar 2012

Min ønskeliste...

Jeg har snart bursdag og da blir jeg MANGE år. I den forbindelse er det faktisk noen som har lurt på hva jeg ønsker meg. Det er aldri lett når man egentlig har alt man trenger. Likevel har jeg klart å finne noen ting som jeg ikke trenger, men som jeg ikke hadde hatt noe i mot å ha i huset.

Det stripete keramikkservicet fra Tine K er så lekkert, det samme er alvevasen og lysskålene fra Wik & Walsøe. Kartellampen er utrolig kul, sengetøy og pute fra by Nord står høy på ønskelisten.

Jeg har alltid vært stor fan av smykkene og klokkene til Dyrberg & Kern. Smykkene deres er både røffe og pene på samme tid. Nylig oppdaget jeg Suzanne G som har nydelige øredobber og halskjeder. Digger spesielt stjerneøredobbene ;-) Klokkene fra Kyboe er altfor dyre, men kjempefine.

De som kjenner meg blir nok ikke overrasket over at skjerfene og de flotte clutchene fra Becksøndergaard også står på ønskelisten. Jeg har bare ett skjerf fra Becksøndergaard, men det brukes til gjengjeld MASSE.

Merket Line of Oslo er et norskt merke. Jeg ♥ de herlige genserne og toppene i oversized passform med kule trykk eller helt enkle. Odd Molly er en kjent klassiker. Jeg har etpar topper av merket, men en av disse herlige kjolene skulle jeg gjerne hatt. Chill har også mye fint :-)


Denne er ment for mannen som har etterlyst bilder av det som står øverst på ønskelisten. Den som nok står HELT øverst er vesken Mulberry Alexa Oversized Leather Oak Bag (så han vet hva han evt. skal spørre etter - hi, hi). Ellers er det mange andre lekre vesker fra Mulberry også ;-) Michaels Kors sine vesker hadde jeg heller ikke hadde hatt noe i mot å få...

I helgen har vi hatt utrolig hyggelig besøk fra Etnedalen av våre gode venner Tine, Geir og skjønne Pernille. Helgen har vært uten de store strabasene, men stille og rolig med superkoselig samvær, god mat og ikke minst god drikke. Ungene har kost seg ute med den herlige snøen som har kommet - endelig kom vinteren!

Nå er det snart natta her - ha en fin ukestart alle sammen!


13 kommentarer:

  1. Åååå - så masse fint du har ønskt deg :-) håpe du får alt du ønske deg til den store dagen! Og no fekk eg masse å sjekke ut på nettet også ;) klem

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint! Kunne tatt copy - paste hvis noen spurte meg om det samme, måtte bare byttet ut gullsmykkene til sølv. Blir spennende å se om ønskene går i oppfyllelse da! Ha en finfin uke. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Såå masse fint du ønsker deg, kunne tenkt meg mesteparten selv jeg;)
    Keramikkservicet fra Tine K og sengetøyet er bare woow!
    Håper du får alt du ønsker deg:)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Håper du får masse av det lekre du ønsker deg;D
    Veskene er jo supre!

    Ha en fin uke.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  5. bursdagstid!
    håper du får masse av alt det lekre du har på ønskelisten din:)

    herlige vinterbilder:) snøen har også kommet til bergen i helgen:)
    så imorgen blir det kjekt og være ute på jobb:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert å ønske seg:)) Likte veldig godt den rosa kjolen og de brune skinnveskene. Håper du får noe av dette til bursdagen din:) Ønsker deg en fin uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  7. Oh yes! Her var det mange fine ønsker:)
    Kunne nesten kopiert den jeg ♥

    Høres ut som dere har hatt en koselig helg:)
    Det har vi og, sosialt og ganske hyggelig med slike cup'er:)
    Og vi har kosa oss med deilig bakst ♥

    Ha en fin fin ny ukesstart:)

    SvarSlett
  8. Anonym23/1/12

    Ååå, nå fikk jeg lyst til å ha bursdag også! Her var det mye fint! Ha en fin dag!

    klem, Beate

    SvarSlett
  9. Så utrolig mange fine ønsker!!! :) Håper du får noe av det du ønsker deg. klem :)

    SvarSlett
  10. Dette var en fin ønskeliste, full av fine ting!! Å ønske seg er ikke det samme som å trenge, er det vel?! :) Håper noen av dine ønsker går i oppfyllelse :)
    klem

    SvarSlett
  11. oj, her var det mye lekkert! vesker, klær, smykker... Håper du får noe til din store dag. (lik alder på oss (snart) da tipper jeg ! grøss. )
    klem Ann-Kristin

    SvarSlett
  12. Så fantastisk mye flott som står på ønskelisten din!!;)
    Skriver under på mye av dette, ja;)
    Håper du får en super tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  13. Hei søteste Netta!
    Såå gøy med bursdag :) Hihi! Alexa vesken er lekker! Jeg har den og bayswater i oak og de blir bare finere med tiden. Anbefales :)

    Mye vakkert på ønskelisten din!

    Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥