torsdag 10. mars 2011

Snø og stjerner i skjønn harmoni...

















Ja, ja folkens - herved er våren avblåst på østlandet. De to siste dagene har det snødd ca 6 cm og det eneste tegnet på at våren nærmer seg er at småfuglene fortsatt kvitrer tappert. Så da er det bare å gjøre som Line med bloggen Har en drøm har gjort, nemlig å gjøre det mest mulig vårlig inne. Så da ble det ommøblering på fatet på stuebordet - igjen (sorry til dere som føler dere har sett dette 1000 ganger før). Inne hos Fru fly så jeg nemlig de små kremikkvasene brukt som lysestaker og det var kjempefint. Med krokusen og de lyse fargene synes jeg fatet ble lyst og vårlig.  Vasene er kjøpt på IKEA for kr. 19,- pr stk.

I går var jeg innom Home & Cottage for å hente premiene til giveawayen jeg skal sette igang til uken. Istedenfor stjernesengetøyet fikk jeg to kjempelekre rutete sengetøy i samme deilige kvalitet. Og siden stjernesengetøyet nå er på 50% måtte jeg bare skaffe meg to sett til heimen. Sengetøyet er ikke bare fint å se på, det er også utrolig deilig å ligge i. Nydelig sengetøy til en billig penge :-)

Da er det snart helg og jeg kan ikke si at jeg gruer meg til det...

God natt!


5 kommentarer:

  1. Så masse flott Anett!! Lekkert på fatet ditt!! For et nydelig sengesett. Gleder oss masse til besøk;o)

    Ha en flott helg, og hils alle!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  2. Lekkert far, og lekkert sengetøy.. Tror kanskje jeg må en tur ned i morgen og skaffe meg sengetøy jeg også :-)

    Kos dere på hyttetur i helgen!
    Vi snakkes
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  3. Nydelig sengetøy!! Tror jeg må ha meg en tur på home&cottage snart!:)

    ha en fin helg!

    klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelig lysfat! Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  5. Flotte bilder! Må nesten melde meg på bloggekurset ditt. Som du ikke enda vet at du skal ha:-) Siden din ser så lekker ut, Anett.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥