lørdag 10. mai 2014

A night at HAYs!

Dette har vært en begivenhetsrik uke, en av de mest slitsomme i mitt liv, men 
også en herlig uke. Jeg har nådd et stort mål i arbeidslivet, nemlig å
lansere en nettside som jeg har laget HELT alene, et stort
prosjekt med mye ansvar og MASSE jobbing, men
vi kom i mål og på torsdag ble siden lansert.
For å toppe dagen var jeg inviter
sammen med Lotta (som
ikke kunne komme) 
på bloggtreff 
hos HAY



HAY flyttet for kort tid siden fra en lite lokal til en 3. etasjes leilighet oppe i gaten.
Det er ikke mange ganger jeg blir SÅ imponert av en butikk, men
denne var virkelig fantastisk flott. Klarer du å dra derfra
uten å handle blir jeg imponert. Vi var en liten 
gruppe på 8 bloggere som fikk se de
lekre lokalene, høre om visjonen
til HAY og ikke minst vin-
kurs fra Lindeman's.
Alt innpakket i
herlig rosa
lykke

Verdens beste damer, Hanne (Hannesin) og Maia (fabelaktig), var
selvfølgelig tilstede og som vanlig storkoste vi oss, vi manglet
bare Lotta som for tiden går i en evig bryllupsrus, hun
gifter seg nemlig i morgen og jeg er invitert - hurra!
Vi dro hjem stappmette med masse info
om HAY, Lindeman's og den
deilige rosa trenden :-)
Jeg kommer snart
tilbake for
shopping

3 kommentarer:

  1. Ja har sett noen av bildene av Lotta! Så ut som en helt fantastisk plass!! :)
    Veldig enig i at planlegginga er halve moroa, hehe og jeg er godt igang! :)

    Håper du har en fin dag!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Det var så kos å være med deg både på torsdag og lørdag :)
    Du er bare herlig! Håper du overlevde tannlegen idag.

    klem

    SvarSlett
  3. Grattis vennen!:)
    Du står på, jobber for målene dine og da når du dem:):)
    Flinke jenta:)
    Ser ut som det ble en fantastisk feiring hos Hay:):)
    Masse fint og så deilig mat og bobler da!!;) Det likær vi;)

    Håper dere får en superduper 17. mai feiring
    og masse sol :):)

    Klem Lise

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥