tirsdag 17. desember 2013

Ikke akkurat jul...


Mens alle andre legger ut herlig juleinspirasjon velger
jeg å legge ut flere bilder fra min fantastiske ferie.
Selv om vi tok en miniferie til Indonesia, 
tilbrakte vi mesteparten av ferien hos
min fantastiske venninne Hanne.
Vi storkoste oss med bading,
champagnelunsj, shopping,
kino, spising og MASSE
skravling. Her får
dere et bilderas
fra Sentosa
hvor vi 
bodde



 Mens alle andre er hjemme og steller istand til julen, har 
jeg blitt sendt til søte bror igjen. Planen var å få 
shoppet de siste gavene, men her var alt
stengt da jeg kom ;-( Siden vi nok
en gang skal feire julen til fjells
blir det ikke så mye pynt
i heimen uansett,
 men litt har 
vi fått
opp




3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder! Kan jo drømme seg helt bort i sol og varme, eksotiske smaker og lukter, lekre farger og feriefølelse. Deilig! Tenker du har hatt det herlig! Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige feriebilder!! Tipper du steller i stand til nydelig fjelljul!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Anonym30/12/13

    Tusen takk for besøk, jeg stor koste meg. Nå gleder jeg meg til jentegjengen kommer til Dubai :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥