fredag 11. oktober 2013

Mine favoritter ♥


Når man er mye ute reiser åpner det seg en mulighet for å 
få kjøpt billig sminke og parfyme. Dette må man jo 
benytte seg av og jeg har allerede rukket å få 
noen favoritter. Jeg digger den knallrosa
toalettmappen fra Day Birger.
Denne får man også som 
weekendbag, den blir
nok med etter
neste tur
;-)


 Har du noen gang luktet på den nye parfymen fra Clean? Hvis ikke
bør du gjøre det, den lukter himmelsk. Jeg valgte lukten clean 
cotton og har allerede rukket å få MANGE kommentarer
på den. Ellers digger jeg håndkremen fra Naturally 
European, den fikk jeg av søte Tine. Har også 
noen favoritter fra Clinique. Solpudderet
har jeg brukt lenge og deodoranten
er kjempegod. Mascaraen
fra Maybelline gir lange
og flotte vipper. 

Da er det bare
å ønske alle
en herlig
helg










5 kommentarer:

  1. Anonym11/10/13

    Så herlige favoritter:))
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å den toalettmappen var knall;)
    Flotte gode favoritter du har funnet deg.

    Tusen takk for gode kommentarer på bloggen min. Bare så glad for å være en inspirator;)
    Ønsker deg en finfin helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Fine favoritter, noen det samme som meg ;) Har brukt den Clean siden han kom til Norge, digger den !! Kjøpte en til nå for å variere ;)

    Tusen takk for søte spor etter deg på bloggen min, koselig ;)

    Klem, Hanne :)

    SvarSlett
  4. Så lekker den toalettvesken ser ut!! OG lekkerheter oppi også!! Den Clean parfymen er fantastisk, har en venninne som bruker den og den er urolig god!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Flott toalett eske og masse snadder du har handlet :)))
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥