onsdag 12. juni 2013

Husmorferie...

Endelig har jeg fått satt meg ned og gått igjennom de fantastiske bildene fra den herlige turen
til Haugesund. Selv om stakkars Karianne ikke ante at vi skulle komme å være i hele
FIRE dager, tok hun det med fatning og la opp til et helt fantastisk opphold
i sildabyen Haugesund. Nå skal det sies at Karianne har jobbet som
guide og det merket vi! Vi fikk se frihsetsgudinnen (ca 5
minutter etter at vi hadde landet), bronsegruvene,
Haraldshaugen, Ryvarden og selvfølgelig
 en skikkelig rundtur i flotte
Haugesund sentrum (da
ble det selvfølgelig
litt shopping)
;-)


Høydepunktet på turen var definitivt turen ut til Ryvarden fyr der Karianne 
giftet seg med sin flotte mann - og FOR et sted! Turen ut til fyret var 
helt magisk med fjell og hav på alle kanter. Dessverre var 
det overskyet så vi ble snytt for noe særlig utsikt, 
men herlig var det uansett. Da fruen også 
kunne by på  nydelig kyllingsalat 
ble turen helt perfekt. Vi 
fikk oss til og med 
litt trim :-)
Nå forbereder jeg meg til morgendagens avslutning på min gamle jobb. 
Kontoret er tømt, arbeidsoppgaver er overlevert og prosjekter 
avlsuttet.Nå mangler det bare å si "på gjensyn" til mine 
kjære kollegaer gjennom 11 år, og gjett om jeg 
gruer meg. Jeg hater å grine, men vet 
at i morgen blir det vanskelig å 
holde tårene tilbake. Men,
samtidig gleder jeg 
meg til å starte 
i min nye
jobb.





6 kommentarer:

  1. Flinke, FINE Karianne!!
    Så herlig dere har hatt det altså:))

    Lykke til på jobb i morgen, blir nok litt spesielt ja, men sikkert bveldig kjekt mpå ny jobb ♥

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny jobb og så deilig med en liten ferie!

    Veldig koselig å titte innom bloggen din og få en sniktitt inn i livet ditt :) Håper du får en nydelig sommer!!

    SvarSlett
  3. Anonym13/6/13

    Så fantastisk flott tur dere hadde og flott at dere fekk sett rundt og,Ryvarden er veldig fin plass og eg som har budd i nærheten i 37 år var der første gang for to mnd siden,Hihi:)
    Skjønner det blir rart å slutte i den gamle jobben,ønsker deg lykke til med alt!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Jeg våknet opp i dag og det regnet skikkelig surt, så Karmen fikk vente på tur og alt, tid for blogging ! Så klikker jeg meg inn til deg og blir helt blank på øynene , kjenner hele meg blir super glad og energisk!!! For noen fantastiske bilder Anett og så flott du har fremstilt denne lille Haugesund turen! Det er en fryd å gjenoppleve alt i bilder og ord!
    Skulle gjerne hatt en slik liten uke sammen 1 gang i mnd sammen med dere 3 !!!
    Jeg kosa meg så skikkelig!!!
    Venninnene mine er tydelig sjalu på mine nye venner fra østlandet!! Hi hi.
    Tenk at du har siste dag i dag, det er nok en vemodig dag for deg og et stort tap for forlagsbransjen at du trer ut !
    Men det viktigste er at du får en helt ny hverdag med mer tid og energi til å være den supre mamma som du er , hustru og venninne!! Tenk hvor mange som har glede av å høre den trollene latteren din oftere og mer i tiden frem over! Dette blir så bra for deg!!
    Tar nok ikkje helt feil om jeg tror dere er ganske så reise lysten også nå, perfekt timing må jeg si!!!
    Noen på rivieraen og andre i bobil i Trøndelag he he he!
    Uansett så vet jeg at jeg skal til Oslo i løpet av høsten og treffe mine godinger igjen!
    Tusen takk for et flott og rørende innlegg Anett , du er så raus og god !

    Lykke til på jobb i dag og masse god tur til dere alle- håper pina coladaen er ekstra god !!!


    Stor klem fra Karianne

    SvarSlett
  5. Så ut som en flott husmorsferie med god oppvartning.
    Lykke til med jobb.

    Ha en fin dag.
    klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  6. Masse lykke i din ny jobb Anette!

    Nydelig bilder! Dere er de ekte fantastisk 4!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥