onsdag 15. mai 2013

Snart klar...


I kveld har jeg vært litt nostalgisk og gått igjennom bloggen for å finne bilder 
fra tidligere 17. mai. Her er det ikke bare barna som har utviklet 
seg, men jeg må også si at bloggen har hatt en viss 
utvikling - hi, hi. Her er et lite bildras 
fra de tre siste årenes 17. mai 
feiring :-)

2010


 2011

  2012

 Jeg trodde jeg hadde alt under kontroll til årets feiring, men jeg skjønner nå det kommer 
til å bli en ganske hektisk 16. mai. I tillegg til alt som skal ordnes hjemme, er 
jeg også med i  17. mai komiteen. Det betyr jobbing mesteparten 
av 16. (og 17.)  mai. Da får vi bare satse på at alle stiller og 
at det går fort å rigge opp alt på den lokale skolen, 
så jeg kommer meg hjem og får bakt 
boller til nabolagets 
søte små
;-)



3 kommentarer:

  1. Det ser ut til at du har vært heldig med været de siste årene. Fine bilder. God 17 mai.
    Klem

    SvarSlett
  2. Fint med tilbakeblikk:) vi ses på bloggtreffet i Haugesund:) jeg legger meg til som følger:) Katrine

    SvarSlett
  3. Håper årets feiring går fint for seg, selv med jobbing...:)
    hipp hipp!
    klem ellemell

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥