søndag 10. mars 2013

I ♥ Oslo


Denne helgen  har vært helt herlig. Den startet med nyvasket hus og kos med guttene
hjemme på fredag. Lørdags formiddag dro jeg innover til min beste venninne
for å tilbringe dagen med henne og våre barndomsvenninner Heidi
og Eva. Etter nydelig frokost hos snille Katrine i dag, møtte
jeg minstemann og mannen i sentrum. Da ble det
kaffe og gjærbakst United Bakeries, før vi
tok en tur til slottet. Vi var heldige og
fikk se vaktbytte, kjempekult 
for en liten kar som er
oppvokst
"landet"
;-)








Nå skal jeg være litt privat å fortelle hvor heldig jeg føler meg. Jeg er omgitt
av så mange fine mennesker. Ikke nok med at jeg har en fantastisk
familie, men jeg har også verdens beste venner. Mine herlige
barndomsvenninner fra der jeg vokste opp, og flere
nye bekjentskaper fra bloggverden som bare
er helt supre. Å kunne være 100%
Anett sammen med de som
kjenner meg aller best
er gull verdt.  

 
 
Jeg og jentene koste oss med shopping, kafebesøk, drinker på Theatercaféen
og nydelig middag på Dinner i går. Ett av målene var å planlegge en
ny tur til vakre Hanne som har bestemt seg for å være nok
ett år i Singapore. Så om noen måneder vender vi
igjen nesa østover for et par uker i paradis.
Blir man ikke lykkelig av dette,
blir man aldri lykkelig.
Takk for at dere er
i livet mitt 
jenter



5 kommentarer:

  1. <3
    herlig innlegg, fineste du!

    klemklem

    SvarSlett
  2. For en herlig helg! Godt å kunne være seg selv i andres selskap. Ønsker deg en super uke!

    SvarSlett
  3. Flott innlegg :)! Hva skulle man gjort uten venner og familie Anett?? De beriker livet vi lever<3

    Ønsker dere ei flott uke!

    Klem Tine

    SvarSlett
  4. For noe flotte,fine og klare bilder:)Sikker på at Mette Marit og hele kongeriket hadde vært stolt over å se disse bildene..he,he:)
    jeg var også i oslo i helgen faktisk:)

    Så utrolig søt du er som skriver så fine ting om vennene dine.Jeg er sikker på at de er superglade for å ha deg i sitt liv:)
    -jeg er glad for å ha deg som god bloggvenn.kanskje vi treffes på et treff en gang også,hvem vet?
    Mange klemmer fra meg:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥