onsdag 16. mai 2012

Gratulerer med dagen!

 Her er det meste endelig i boks dagen før dagen. Tøyet er funnet frem, bunaden
er strøket, boller er laget og huset er relativt presentabelt. Det tok lang
tid før ungen sovnet i kveld, men nå er det stille i huset... 
Da jeg kom hjem etter en handlerunde i dag hadde jammen mannen laget verdens beste (påstår han) bløtekake. Den ser ihvertfall VELDIG godt ut og jammen er han stolt - ha, ha!  Tradisjon tro har jeg 
laget boller til 17. mai. Jeg fikk klar beskjed av naboens datter om at jeg måtte lage MANGE
boller og det har jeg gjort. Godt var det for her har opptil flere boller
forsvunnet på mystisk vis i løpet av kvelden :-O 

Da gjenstår det bare å ønske alle en
super 17. mai feiring!



4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og finfine nyinnkjøp! Lekker dame på 17.mai :)

    Ha en skjønn 17. mai og kos deg med dine :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  2. Ja, nå er dagen her :-) Gud, som vi skal kose oss <3 jeg elsker felleskapet og nabolaget vårt, det er gull :-))))
    Vi ses - i hele dag ;-)

    Klem fra janicke

    Ps. Sophie elsker virkelig bollene dine - vi gleder oss til å sette tenna i alt det gode - Mmmmmmmm :-)))))

    SvarSlett
  3. Anonym17/5/12

    Kjempekoselige bilder! Håper du har hatt en fin dag!

    hilsen Beate

    SvarSlett
  4. Håper dere hadde en flott dag! Bollene så veldig gode ut :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil sende meg en hilsen ♥